Zojuist echo gehad met 6.4 weken. De gynaecoloog zei dat we rekening moeten houden met een miskraam, geen hartje en te klein... kan het nog goed komen? Wij zijn er kapot van..
Het kan zijn dat je nog niet zover bent als je denkt en dat er nu nog geen hartactie is te zien. Het blijft toch afwachten. Veel sterkte in ieder geval.
Dat ligt eraan hoe zeker je bent van het termijn. Heb je ovulatietests gebruikt? Heeft de gyn dit geschat? Heb je de eerste dag van je laatste menstruatie gebruikt? Heb je echo's gehad om je cyclus te volgen? Als je echt zeker bent van die 6.4 dan kan ik instemmen met je gyn. Zijn hier twijfels over, dan zou ik nog niet alle hoop verliezen.
Nee de termijn klopt exact, wij lopen al 2,5 mee in de mmm namelijk en worden vaak echo's gemaakt ivm IUI.
Ai. Dan snap ik de opmerking van je gyn heel goed helaas. Hoop toch op een klein wondertje voor jullie!
Hier helaas een slechte afloop van hetzelfde verhaal. Zwanger geraakt doormiddel van icsi. Met 6 weken 5 dagen eerste echo, ook te klein (3,6mm) en zwakke hartactie. Met 7 weken 5 dagen weer een echo nog steeds te klein (5mm) en ook nog steeds zwakke hartactie. Gisteren met 9 weken 3 dagen weer een echo, geen hartje meer en 5,1mm. Vandaag intake op ziekenhuis gehad en vrijdag krijg ik een curretage. Ik hoop bij jou op een andere afloop. Met 6 weken 4 dagen hoeft er nog niet altijd een hartje zichtbaar te zijn he, mag ik vragen hoe groot het vruchtje was?
Ik heb hetzelfde verhaal gehad als Nicky ongeveer. Met 6 weken 2 dagen 3.8 mm (klein) en zwakke hartactie. Bij mij zeiden ze niets, alleen dat het hartje nog 'op gang moest komen'. Ik had er zelf al wel geen goed gevoel bij. We zijn toen op vakantie gegaan en het blijkt vlak na deze echo als misgegaan te zijn. Met 8 weken geen hartactie meer en niet gegroeid. Pas met 11 weken gecuretteerd, men had het 'te druk'. Die weken waren vreselijk. Hopelijk krijg jij bij de volgende echo een positiever verhaal! Ik zal duimen voor je.
Wat een heftig verhaal alvast heel veel sterkte. Is allemaal zo oneerlijk hè! Ik ben in alle emotie vergeten te vragen na de grootte. De gynaecoloog zei dat er op deze termijn wel een groter vruchtje te zien moest zijn en een hartje.. Ik hoop op een wonder, maar heb er geen goed gevoel bij. Had zo gehoopt dat het nu een keer goed kon gaan...
Wat vreselijk! En ontzettend triest dat ze jou zolang door hebben laten lopen terwijl het niet goed was Bedankt voor jullie lieve woorden dames, fijn om hier terecht te kunnen met alle vragen en voor steun.