Bij ons 25,- voor een geslachtsecho en hij heeft net zo lang gekeken tot het duidelijk was, ze lag er eerst niet goed voor: even plassen en springen en toen was het duidelijk! Bevestigd bij de 20 weken echo en twee weken later weer door de vk... 65,- vind ik wel belachelijk duur hoor! Je zal wel betalen voor de reputatie (ook al heb ik niet van die beste man gehoord)
hier gewacht tot de 20 weken bij beide. Wij hebben het geld wat we niet in een geslachtbepaling hebben gestopt mooie 3d echos van laten maken rond de 30 weken. Vind ik veel mooier om je kindje echt te zien
Ik vind het ook behoorlijk aan de prijs voor 15 minuten. We wachten braaf tot de 20 weken echo. Wel heb ik de hoop dat ze morgen met 14 weken het al kunnen zien. Maar om er nou een extra echo voor in te plannen gaat mij te ver. Zou dat ook wel goed voor de baby zijn? Al die extra echo's?
Wij doen geen 20 weken echo, maar willen wel graag het geslacht weten, dus vandaar maandag een 'extra' echo.. Overigens mogen wij gratis later terug komen als ze het niet kunnen zien... Daar hoeven we dan niet extra voor te betalen...
Eerlijk, Ik vind dr. Papa erg aan de prijs en de kwaliteit van de foto's maar zozo. Ik heb voor 35 bij 15 weken laten maken, veel mooiere kwaliteit foto's!
Ik krijg later in mn zwangerschap zoiezo extra echo's dit omdat mn zoontje een dysmatuurtje was. We hebben na het lezen van alle reacties besloten om niet bij dr. Papa in amsterdam te gaan. Vind het behoorlijk aan de prijs voor die paar minuten. We hebben besloten om het bij de andere praktijk te doen, ga morgen bellen voor een afspraak. Maar wat een verschil in prijzen zeg
Ik heb het in Utrecht laten doen met 14 weken, kostte 27,50 en ze heeft toen ook nog het kindje nagekeken. Tot nu toe heeft ze het geslacht nog nooit bij iemand fout gehad zei ze en inmiddels is het geslacht bij ons al 3x bevestigd dus ik vond het een positieve ervaring en niet zo belachelijk duur.
Wij hebben de geslachtsecho op 8 april, dan ben ik 16+3. Kost 35 euro en dan krijg je een cdrom met foto'tjes.
Bij het bureau wat ik morgen ga bellen ben ik met 9.2 ook geweest zij slaap alles op ook de filmpje van kleine uk in mn buik. Ze zei toen nog als je in de buurt bent of je komt weer voor een echo neem even een usbstick mee. Zij zet dan gratis de foto's en filmpjes er op. (Dat vind ik wel echt top!) ze nam met 9.2 ook ruim te tijd.
Wij hebben het afgelopen zaterdag laten doen bij 13w6d. Zou een simpele geslachtsbepaling zijn maar hebben alles gezien... Gevuld maagje, gevulde blaas, 4 hartkamers en hartje voor het eerst gehoord... Ook heel duidelijk gezien dat we een jongen krijgen... Hij was er nogal trots op... 4 foto's meegekregen en moesten 30 euro betalen.