Hallo! Ik vind het zelf een beetje maf om hier te plaatsen. Gister hebben wij een geslachtsecho gehad. En op bijgevoegde foto is dus duidelijk het geslacht te zien. Ze zei dat het hoogstwaarschijnlijk een meisje is. Zekerheid kan ze natuurlijk nooit geven. Maar op de 1 of andere manier denk ik toch echt dat ik een jongen krijg. Waarschijnlijk omdat ik dat gevoel al echt vanaf het begin heb. Ik ben nu trouwens 17+3 weken zwanger. De verloskundige vertelde ook dat je bij een jongen vaak iets duidelijk tussen de benen ziet en dat ze dit niet zag. Op deze foto lijkt het, vind ik, wel alsof het buiten de beentjes hangt zeg maar. Wilde toch even vragen wat jullie hierin zien. Ik moet gewoon vertrouwen op de verloskundige. En het doet er ook niet toe verder maar toch maakt het mij nieuwsgierig haha.
Ik kan daar echt geen jongen uithalen eerlijk gezegd. De foto's van mijn jongens zagen er anders uit en met dit termijn zie je vaak een duidelijke piemel. Ik zie wel de drie streepjes, maar geen piemel of balzak.
Ja dat ziet er echt uit als een meisje. Ik heb hier wel eens gelezen dat de schaamlippen wat gezwollen kunnen zijn en dat het er daardoor wat groter uit kan zien.
Zo zag mijn echo foto er ook uit en was overduidelijk een meisje. Ik was ook overtuigd van een jong en, heb zelfs gezegd een schien op te etern als het een meisje zou zijn, maar het is echt een meisje.