hallo meiden, Vanochtend allereerste echo gehad. Hebben jullie vergelijkingsmateriaal ook met dit termijn? Echoscopist zag dooierzak en rijstkorrel maar nog geen hartje. Echo is via buik gemaakt. Ze had ook nog inwendig geprobeerd maar daarop zagen we minder. Wel zag ze cystes, in m’n eierstokken. Iemand daar ervaring mee?
Lijkt me een prima echo voor dit termijn. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Miss op google afbeeldingen? Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik had een inwendige echo rond 5w3d die tijd, bij mij moesten ze het echt omcirkelen (en zag ik nog niks haha) en een week later was het goed te zien en was er een kloppend hartje.
Oh wat fijn! Dat is helemaal mooi! Ik was allang blij dat ik iets zag zitten in dat zwarte bolletje. Ja inwendig op de fert. Poli altijd super heldere baarmoeder fotos. Maar nu ging uitwendig ineens beter dan inwendig. Die zag ik niet aan komen... volgende week vrijdag hebben we nog een echo staan dan ben ik hopelijk bijna 7 weken. Hoop op net zo goed nieuws als jij toen!