Geen bloedverlies meer na curettage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Aylin16, 18 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lieve dames,

Even een vraagje..Ik ben dinsdag gecuretteerd en verlies nu al geen bloed meer..Is dat wel normaal? In de brief die ik heb meegekregen stond dat ik 5 dagen bloedverlies kan hebben na de ingreep.

Iemand hier ervaring mee?

Liefs,
    Aylin

2. laila 1982

7 sep 2008
    19
    0
    0
    hoi,
    ik heb 2 weken geleden heb ik ook een miskraam gehad en dezelfde dag kreeg ik een curretage ik verloor heel veel bloed en daarna kwam er niks meer. pas na 2 dagen verloor ik weer een klein beetje bloed maar dat waren maar een paar druppeltjes.
    sterkte nog om alles te verwerken.

3. Laurence85

5 sep 2008
    86
    0
    0
    Halle
    Ik heb na mijn curretage geen bloed meer verloren, maar ik was wel veel bloed verloren tijdens de bevalling.
    Het kan dus heel goed zijn dat je geen verlies meer hebt, maar het kan ook zijn dat je binnen enkele dagen terug gaat vloeien.

Veel sterkte met het verlies.

4. cor

cor Lid

17 sep 2008
    8
    0
    0
    Hoi,
    Ben vrijdag gecuretteerd en verloor zondag, maandag en dinsdag nauwlijks tot niets meer. Woensdagmiddag opeens veel buikpijn en nu vloei ik aardig wat. Zie ook mijn ander berichtje "help, mag dit?

5. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik heb na mijn curretage 2 dagen licht gebloed en toen niets meer, is niet erg hoor zei mijn verloskundige, bij iedereen is het namelijk anders...
    Als je het niet vertrouwd gewoon even bellen...

6. jbl

jbl Lid

5 mei 2008
    51
    0
    0
    ik ben afgelopen vrijdag ook gecuretteerd verloor bijna weing bloed maar vandaag heb ik buikpijn vloei meer en verlies ook dikke bloedstolsels kan het kwaad sorry voor de onsmakelijke details

7. Sokje

Sokje Actief lid

9 sep 2008
    217
    0
    0
    Misschien even contact opnemen met de gynaecoloog of verloskundige als je onzeker bent over of het goed is jbl...
    Ik weet niet hoe het zit met een curretage, maar las je het zelf niet vertrouwt zou ik even bellen hoor.
    Better safe then sorry...

8. miesje

miesje Actief lid

20 okt 2006
    114
    0
    0
    belgie, de kempen
    Hoi,

Ik heb na mijn curretage dezelfde dag nog klein beetje bloedverlies gehad en daarna ook niets meer.

Is bij iedereen verschillend denk ik.

Ik was er blij om dat ik geen bloedverlies meer had

Mijn eerste miskraam is spontaan op grang gekomen met veel bloedverlies en ik vond persoonlijk de curretage goed meevallen.
    Zeker omdat ik nadien maar klein beetje bloed verloor.

Dus geen paniek, is bij iedereen anders

groeten en veel sterkte met je verlies

liefs,
    miesje

Deel Deze Pagina