6 dec heb ik de laatste cerazette pil geslikt daarna iets slijmerig bruin bloed verloren nu heb ik een beurs gevoel in mn onderbuik en krampjes+ dat het voeden (ik geef nog bv) gevoelig is. Gistermorgen heb ik getest maar er was maar 1 streepje zichtbaar ik kon het niet laten maar denk dat het zowiezo te vroeg was om te testen. Het zal wel ontpillen zijn den ik Wanneer zou ik evt wel kunnen testen mocht ik nog niet ongesteld worden?
was je aan de pil en daarna nog geen echte ongi gehad? Of begrijp ik het verkeerd? Je moet zoiezo rekening houden met een cyclus van 28 dagen... Dus 6 dec + 28 dagen dus misschien heb je nu wel je eisprong?
Ja klopt 6 dec heb ik de laatste genomen bewust Ja had ik ook aan zitten denken maar dan doet die ei er wel een paar dagen over dat kan toch niet?
Ik snap je bericht niet echt om eerlijk te zijn. 6 december de laatste pil geslikt? Waar wil je nu voor testen dan? Ovulatie test of zwangerschapstest. Ovu test zou je nu kunnen testen om te kijken voor je ei. Een zwangerschapstest heeft aboluut geen zin, aangezien het 15 dagen is geleden dat je bent gestopt met de pil
Wanneer begon je eerste ongidag? Ik neem aan dat dat 3 dagen na je laatste pil was?? Dat zou dan 9 dec zijn. Dus dan heb je eisprong tussen de 21e en de 24e. Ik neem aan dat je een ovulatietest deed? Als je er vanuit gaat dat je de 9e bloed hebt verloren zou je begin januari je nod hebben. Succes
Nee zwangerschapstest. Ik ben nog niet weer ongesteld geweest vandaar. Maar heb wel allerlei klachten maar dat zal dus wel van het ontpillen zijn. Bij dl na het stoppen geen last gehad van ontpillen.