Gisteren naar toilet geweest en bij het afvegen wat roze/bruin. Ik was helemaal in paniek, mijn ouders, man en zusje hebben geprobeerd me gerust te stellen. Vandaag is het gelukkig weg, maar helemaal gerustgesteld ben ik nog niet. Pff wat zijn die eerste onzekere weken slopend haha
Kan me voorstellen dat je in paniek raakte! Maar het komt heel vaak voor bij prille zwangerschappen en sommige hebben er zelfs nog langer last van. Maar ze zeggen toch dat als er geen hevige krampen bij komen en helderrood bloedverlies, dan is er niets aan de hand. En aangezien het gelukkig vandaag bij jou over is... Las dat je volgende week je echo hebt, dus nog even geduld! Ik ken het gevoel dat de eerste weken voorbij kruiiipen....... Geniet er nog van, want het vliegt voorbij voor je er erg in hebt! Ik kan me ook nog herinneren dat ik in die eerste spannende 12 weken zat, leek wel gisteren! En nu... nu zit ik alweer af te wachten.... gaat zoo snel! 8)
@ chantal, dat is echt niks hoor! Gewoon wat oud bloed, of een vaatje wat is geknapt! Ik heb het ook gehad (ook helemaaaaaaal in paniek), maar alles goed hoor!
Danke dames voor de bemoedigende woorden. Ik heb geen hevige buikkrampen gehad, gewoon de kleine krampjes vanuit de liezen enzo die ik al vanaf het begin heb. Het is gewoon een hele spannende tijd
Ik heb het nu nog wel eens. In het begin ook helllleeeeeemaaaaaal in paniek. Het is makkelijk gezegt maar waarschijnlijk is het echt alleeen maar een bloedvaatje wat gesprongen is. Ik heb het bij verschillende activiteiten joh en bij mij is de kleine nog steeds actief. Bij mij was het bijv bij de grote boodschap op het toilet,bij de kleine trouwens ook een een keer, als mijn vriend en ik geslachtsgemeenschap hadden gehad,als ik me druk maak over iets wat niet nodig is tja en zo kan ik nog wel ff doorgaan joh. In het begin had ik het ook en toen noemde ze het innestelingsbloed. Nou dan weet je echt niet wat je meemaakt. Zoals ik al zei het is makkelijk gezegt als je het zelf niet of even niet hebt maar zolang het niet lang aanhoudt niet meer bloed verliest dan als je ongesteld bent en snel weer bruin bloed wordt (wat oud bloed betekent ) is er vrij weinig aan de hand. Wanneer heb je je eerste echo? Want als je dat gezien hebt en alles is goed dan ben je niet alleen in de zevende hemel maar ook helemaal gerust gesteld. Sterkte met alles. Liefs nance158
Hey Nance158, Bedankt voor je reactie. Volgende week maandag hebben we de eerste echo. Ik ben echt heel blij als deze week voorbij is en volgende week alles goed is. Liefs Chantal29
Ik had het ook, Mocht na het weekend komen voor een echo, alles was goed. Maar moest toch nog wachten tot de 12 ontzekere weken. Nu al 16 wken zwanger.... Het is moeilijk, maar probeer de genieten van je zwangerschap.