ik ben ook nieuwschierig... ik ben in juli bevrucht en was toen en ben nog steeds 20. vanavond kan ik hopelijk bevestiging geven of het klopt of niet.
Ben erg benieuwd, ik hoop t heel snel te kunnen weten! Trouwens, zo'n beetje iedereen die ik ken, schat dat ik een jongen krijg! Het zal mij benieuwen.
ja joldeg de laatste loodjes. heel veel succes de komende tijd en een hele fijne bevalling toegewenst
Dankjewel! Ik loop al 2 weken te rommelen met weeën en voorwerk, dus ben er helemaal klaar mee...euh klaar voor
ik laat het je zeker wel ff weten. iedereen hier zegt jongetje, maar ik zeg meisje hahaha. moet het toch een beetje spannend houden
Nouky zwanger geraakt in september, op 24 jaar Ben erg benieuwd! Hoorde ook al van iemand anders dat het klopte zo'n berekening
Ja dat is inderdaad anders dan de Chinese kalender, die zei een meisje. Binnenkort weet ik meer... Ik zal proberen het hier dan te laten weten. Stiekem hoopte ik wel op een meisje, maar maakt niet uit als het maar gezond is!
wil het ook wel weten bij de eerste was ik 20 toen ik zwanger werd in mei ik nu was ik 22 toen ik zwnager werd in juli
Ik ga het je (het programma dan!) gewoon heel moeilijk maken: Zwangerschap 1: je leeftijd op het moment dat je zwanger raakte, dus op moment van bevruchting 28 en de maand van bevruchting, dus de maand dat je zwanger raakte.( de eerste dag van je laatste menstruatie) augustus Zwangerschap 2: je leeftijd op het moment dat je zwanger raakte, dus op moment van bevruchting 29 en de maand van bevruchting, dus de maand dat je zwanger raakte.( de eerste dag van je laatste menstruatie) januari[b/] Zwangerschap 3: je leeftijd op het moment dat je zwanger raakte, dus op moment van bevruchting 31 en de maand van bevruchting, dus de maand dat je zwanger raakte.( de eerste dag van je laatste menstruatie) sept Zwangerschap 4:je leeftijd op het moment dat je zwanger raakte, dus op moment van bevruchting 32[b/] en de maand van bevruchting, dus de maand dat je zwanger raakte.( de eerste dag van je laatste menstruatie) :sept