hoi hoi ik wil ook wel ben heel benieuwd weet nu nog niet wat het is maar hoop woensdag het wel te weten natuurlijk 27 jaar en juli conceptie maand groetjes nathalie
tweety ik moet dan wel je gegevens hebben anders lukt het niet dus leeftijd van bevruchting en maand van bevruchting uitslagen: mamaatjevan 4: meisje brussie 1. jongen 2. meisje 3 jongen 4. jongen laten jullie even weten of het klopt.
hoi hoi moet je leeftijd van conceptie eigenlijk aannemen of leeftijd van nu want leeftijd van nu is 27 en leeftijd van conceptie is 26 sorry zat opeens te denken aan de geslachtskalender van hier op de site dus als de conceptie leeftijd dan 26 als echte leeftijd dan is het 27 hoor het wel sorry groetjes nathalie
hoi hoi ik weet het nog niet woensdag weet ik het maar wist niet of mijn leeftijd van nu moest nemen of van de conceptie toen was ik 26 ben wel heeeeeeeel nieuwsgierig groetjes nathalie
nathalie in totaal van iedereen bij wie ik het gedaan heb klopte het 6 keer niet alle andere keren wel 23 keer goed
hoi hoi jazeker laat ik het je weten nu ben ik nog nieuwsgieriger zou toch leuk zijn na 4 meiden groetjes nathalie
mag ik het eens proberen flientje. misschien dat het bij mij wel klopt? ik gebruik de conceptiekalender van hier niet
Nou Moppie: 1. geen idee, miskraam 2. geen idee, jammer genoeg ook miskraam 3. meisje, dus die is fout 4. jongen, die is goed! 25% zeker goed!
hm ben ook benieuwd Maand:april Leeftijd: 27 Wij weten het nog niet, dus paar weekjes geduld nog op uitslag
Ben ook erg benieuwd,ik was 28 en het gebeurde in maart, de kalender van deze site klopt bij mij wel trouwens.