De geslachtkalender van deze site klopte bij mij de beide keren maar ben wel nieuwsgierig wat deze zegt dus komt tie, 26 en dec 30 en jan
je mag het bij mij ook wel doen hoor 19 en maart de chinese kalender klopte wel en die van deze site klopt ook
Die van mij mag je ook wel proberen. 26 jaar en juli! Volgende week vrijdag hoop ik het te horen (ga het niet op het forum zetten maar zal je wel pb-en of het klopt ).
Je mag het van mij ook even narekenen hoor. Ik heb alleen één vraagje: Je vraagt de maand van bevruchting, maar geeft daarbij aan dat je de maand bedoelt waarin de eerste dag van je laatste menstruatie valt. Maar de maand van bevruchting kan in een andere maand vallen dan de eerste dag van je laatste menstruatie. De bevruchting valt namelijk ongeveer samen met je eisprong... Nu mijn gegevens: Maand laatste menstruatie: maart Maand bevruchting: april Leeftijd toen: 36 Wat ik gekregen heb, kun je zien aan mijn banner. Dus je weet meteen of het klopt !
lola je zwangerschap wordt berekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie dus dit geld dan als bevruchtingsmaand
Vreemd, de kalender hier op de site gaat uit van de maand waarin de conceptie heeft plaatgevonden en dan klopt het wel. Ook de chinese geslachtskalender gaf bij mij een meisje aan...