Heel herkenbaar. Ik ben ook geen mens dat graag verjaardagen viert. Ik word er onrustig van loop me op te vreten als altijd dezelfde mensen te laat komen. Mijn keuken is een chaos en overal rotzooi in huis. Nu moet ik zeggen dat de verjaardagen nu wel iets rustiger worden. Veel kinderen hebben al de leeftijd bereikt dat ze niet meer mee komen naar een verjaardag. Jaren terug liepen hier echt tientallen kinderen in huis. Vertrapte chips op mijn trap, lege pakjes drinken op de slaapkamer, ruzie onderling, dingen kapot. Ben blij dat dat geweest is en het niet meer zo'n chaos is en ik nu ook eens een gesprek kan voeren met volwassenen ipv stuiterende en schreeuwende kinderen om me heen. Ik heb er zelf ook een hekel aan om hele drukke verjaardagen te moeten bezoeken. Ik ben dan ook altijd blij als de laatste gast weer naar huis vertrekt hihi
Ja herkenbaar! Om die reden vieren we nu alleen nog de verjaardagen van de jongens (en die vieren we samen) dus maar 1x per jaar die drukte en chaos
Ik heb echt een hekel aan verjaardagen... Dat hele geforceerd gezellig doen in een cirkeltje. Bah. Dus wij vieren onze verjaardagen niet. Bovendien vindt mijn man het hele verjaardagsgebeuren hier in Nederland maar een vreemde ervaring Hij is Engels en daar is het gewoon dat je afspreekt in de pub met wat vrienden. Cirkeltje en alle aanwezigen feliciteren doen ze daar niet