Hoi ladies temperatuurinterpreteurs, Wat vinden jullie van mijn kaartje? Eerst helaas ivm onregelmatige diensten en weekendjes weg enzo niet trouw gemeten maar vanaf 27-9 wel elke ochtend zelfde tijd voor het opstaan rectaal (weet niet waarom ie soms lege en soms volle rondjes aangeeft, ik zal wel iets niet goed ingevuld hebben). Het sterretje op 29-9 is een heel klein roze kloddertje (sorry voor de details). Ik vond het er zelf wel positief uitzien maar de kruidvattest gisteren was omowit. Wat denken jullie van mijn schemaatje? Heb ik een eitje gehad? Waarom ben ik dan niet ongesteld? Bedankt voor jullie hulp. Liefs
Ik kan geen ei in je kaartje spotten helaas Je hebt dus vanaf 27-09 iedere ochtend op het zelfde tijdstip getempt? Welk tijdstip vul je in, het moment zelf of later op de dag. Je moet namelijk de tijd van tempen invullen. Je hebt dus inderdaad een lange cyclus nu, vandaar ook nog geen menstruatie.
Ik zie er nog geen eisprong en zonder eisprong geen zwangerschap. Er goed uitzien vind ik dus niet helaas. En dat je test wit was zegt genoeg
Hm het lijkt me toch stug dat ik nu nog steeds geen eitje heb gehad en het nu nog meer dan 2 weken gaat duren als ik zo naar mijn eerdere cycluslengtes kijk
Alles kan. Je zal de eerste (en laatste) niet zijn die ineens een hele lange cyclus er tussendoor heeft.
Toch heb je helaas onvoldoende stijging in je temp voor een eisprong. Ik ben echt bang dat dit een lange cyclus voor je word. Of een eisprongloze cyclus, die heb ik ook gehad. Beide zijn niet leuk helaas.
Helaas is je temp niet lang genoeg gestegen om van een eisprong te spreken. Je hebt dus een eiloze cyclus gehad helaas.
Ik duim dat je nu een mooie cyclus krijgt. Blijkbaar (ook gezien de lengte) heb je deze keer een cyclus overgeslagen. Dat wil nog wel eens voorkomen helaas.
Dankjewel. Baal inderdaad wel dat er hoppa weer 2 mnd om zijn zonder resultaat, en nu is het weer spannend of er de volgende ronde wel weer een eitje komt. Ik duim dat jij lekker slaapt vannacht.
@Rogijuli: wat vind je hier nu van? De ovu test was een heel duidelijke streep maar nog wel lichter dan de controlestreep, dus niet officieel positief. Alle andere dagen geen streep te bekennen. Als ik die test eruit haal verdwijnt het kruis. Is dit te weinig stijging voor een eisprong?
Op zich ziet het er goed uit. Ik zie wel enorm veel open bolletjes. Temp je wel netjes elke dag op hetzelfde tijdstip?
Niet helemaal. Ik moet doordeweeks om 6u op dus ik geef toe dat op dagen dat ik vrij ben en onze kleine wurm ook nog een beetje uitslaapt dat ik dan geen wekker op 6u zet. Ik had gelezen dat het belangrijkste is dat je direct temperatuurt als je wakker wordt, en ten tweede heb ik mijn kostbare slaap er simpelweg niet voor over .... Super bedankt voor he reactie, dit geeft de burger weer moed. Vanochtend stipt 6u trouwens weer 36.9
En t feest is weer voorbij. Gisteravond ongi, vanochtend 36,2. Wordt ook moeilijk innestelen met een lf van 8 dagen.