Geen eisprong na pregnyl? 4 dgn erna alweer ongesteld.

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by lichtjes, Mar 7, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lichtjes

lichtjes Lid

Dec 9, 2012
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Misschien dat 1 van jullie hier ervaring mee heeft, want ik begrijp niet veel meer van mijn lijf.

Nu het eindelijk lijkt dat ik op de juiste dosis gonal f zit en mijn lichaam op de juiste manier reageerd hierop.. Mocht ik op cd 10 dan de pregnyl zetten.
    Op de echo was al een mooi rijp ei te zien, die klaar stond om te springen. Eisprong is dus geweest? rond cd 12. (niks gemerkt deze keer)
    Op cd 15 merkte ik dat ik ongesteldheidsklachten kreeg, en ook begon bloed te verliezen.. Eerst bruine afscheiding met een beetje rood. Ik heb hierop de fertiliteitpoli gebeld, en die zei dat het waarschijnlijk een ovulatiebloeding was, zolang het hierbij bleef. Ik Had hier al weinig vertrouwen in, omdat het toch wel echt op een gewone ongesteldheid begon te lijken.. En inderdaad een dag later ben ik toch weer echt ongesteld geworden. Op cd 16 dus al! 4 dagen na de pregnyl. Ik heb deze zelfde reactie ook al eens eerder gehad op de pregnyl. Ik ben vorig jaar 1x zwanger geweest van die andere laatste spuit. Even de naam kwijt ( deze hoefde ik niet meer zelf klaar te maken),helaas eindigde dit in een mission abortion.

Ik heb over 2 wkn een afspraak met de arts, en dan hoop ik dat ik meer duidelijkheid krijg over hoe dit kan of dat ze hier nog weer mee door willen gaan.

Ik ben erg benieuwd of jullie hier ervaringen mee hebben of zelf zoiets hebben gehad.

Alvast bedankt!

Share This Page