Op mijn BB kan ik geen topics inzien. Als ik naar zwangerschapspagina.nl ga dan zie ik de kop en voetnoot (de de plaatjes boven en dan het rijtje home, forum, clubs, weblogs etc) maar tussen de kop en voet krijg ik alleen zwarte lijnen onder elkaar. Alle andere sites kan ik wel op mijn BB bezoeken en inzien en zwangerschapspagina.nl voorheen ook maar ineens is dit veranderd en heb niks aan mijn instellingen veranderd. Het is ook alleen deze site. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn en belangrijker hoe ik weer alles kan zien/lezen?
Lotte, bedankt voor je reactie. Helaas kan ik de site mobiel niet bezoeken want er blijven zwarte lijnen met witte ruimtes staan daar waar de fora onderdelen en topics etc zouden moeten staan. Erg jammer want kan vaker op mijn mobiel internetten dan gewoon op de pc. Mocht iemand dit nog bekend voorkomen dan hoor ik het graag.
Ik heb ook blackberry en kan wel gewoon via mobiel op zwangerschapspagina... vreemd... ik zou ook niet weten hoe dat kan... maar daar heb je natuurlijk niks aan.
Ik heb dat ook soms op mijn BB, maar op andere dagen werkt de site wel gewoon. Wat hier enorm irritant is, is dat ik de helft van de tekstvak niet kan lezen door de grote reclamebalk aan de rechter kant. Op de BB komt deze balk over de topic heen, en ik kan ook niet op de andere pagina van de topic klikken.
Ik heb geen problemen met het bezoeken van ZP op mijn BB. Misschien is het handig om te vermelden welk type BB je hebt en welke firmware staat geïnstalleerd. Soms wilt updaten wel eens werken.
ik heb ook problemen met zwangerschapspagina op mijn htc.. voorheen niet gehad, maar ik krijg bij gebruikersinstellingen geen melding meer als er iets in een topic is gezegd waar ik een abbo op heb. erg vervelend..