Gesloten topic

Discussion in 'Over deze site' started by justme1974, Oct 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dobbel:
    We hebben jaren getracht alles centraal te houden. Hebben topics gesloten omdat er al een topic over was. Wat leverde dit op: commentaar!
    Het lopende draadje week dan al teveel af of mensen hadden een net even andere vraag / suggestie.
    Het zit je hoog he.

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    tja dat is joun mening, ik zie het dus totaal anders, en waarom mag ik dat niet zeggen, dat is jammer iedereen zijn mening en ervaring, dit is de mijne en jullie kunnen nog zo hardt roepen dat ik weg moet gaan wat ik echt bull vind, ik kan dingen los zien, ik kan even goed discuseren en het ook weer loslaten (tot een volgende dischussie) maar voor mij is niets persoonlijk lotte opzich neem ik persoonlijk niets kwalijk, alleen het algemeen beleid van zp vind ik wel minder, overgens geen idee hoe lang ik hier kom, denk vanaf 2007.(zal het eens opzoeken) dus draai ook lang genoeg mee.

in een volgend topic kan ik het weer prima met je eens zijn overgens, dus kom op laten we niet persoonlijk worden, ik val ook niemand bij naam aan, geef enkel mijn mening, en ja hoor jullie mogen je best met zijn allen op me storten hoor, als ik het zat ben reageer ik niet meer, en nee ik zal dan niet om een slotje vragen:cool:

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als je hier al zo lang komt, vraag ik me des te meer af waarom je de laatste tijd zo negatief uit de verf komt.
    Je mening geven is ook echt prima, daar heb je niemand iets van horen zeggen. Het is alleen jammer dat het herhaaldelijk op herhaaldelijk negatief is. Je kunt je mening geven en het daar dan bij laten, zoals de rest.

4. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    Ieder mens heeft een andere wens..

Dus denk niet dat je iedereen tevreden kan houden wat de een belangrijk vind vind de andere weer niet belangrijk
    dat blijft op een forum met zoveel leden

maar goed er zijn genoeg leden hier dus ik denk dat ze het hier wel naar hun zin hebben lijkt me

wel een apparte wending zeg eerst worden de ts die een slotje hebben aangevraagd een soort van aangevallen en nu worden de modjes aangevallen dat ze het niet goed doen hmm

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het is ook nooit goed, voor iedereen.
    We doen ons best.

6. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    nou en meer dan je best kun je niet doen idd het kan niet voor iedereen goed zijn

7. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik heb nergens gezegt dat dat niet zo is,

8. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Om eerlijk te zijn ben ik het nu gedeeltelijk wel met dobbel eens.
    Mochten jullie het zo niet bedoelen alvast sorry,maar het komt bij nu een beetje over alsof wij geen ideeen of commentaar mogen plaatsen.
    Want dan reageren jullie ga maar na een andere fora als het je niet bevalt.
    Persoonlijk vindt ik die reactie een beetje kinderachtig.
    Ik begrijp het heus wel dat het voor jullie soms ook moeilijk moet zijn.
    Maar dan lijkt me het des te meer fijn als andere met ideeen en tips etc. komen.
    Maar nogmaals,mogt ik jullie verkeerd begrijpens alsnog sorry.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee hoor, dat heb je inderdaad verkeerd opgevat.
    Ik heb juist ook geschreven (vorige pagina meen ik), dat er in je de loop der jaren ontzettend veel is veranderd, nav opmerkingen.
    Het is alleen niet zo dat wij altijd kunnen voldoen aan alle wensen.
    De reden dat er is verwezen naar andere fora is omdat dat beter is voor beide partijen, als je je echt niet kunt vinden in de "regels" van zwangerschapspagina of je dagelijks suf ergert.

Alle suggesties zijn welkom.

10. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Oke een suggestie dan.
    Meschien is het een idee om een topic te openen waarin iedereen zijn/haar ideeen suggestie's kunnen doen.
    Zodat er niet elke keer een nieuwe topic geopend hoeft te worden.
    Lijkt me voor jullie overzichtelijk en voor ons ook prettig ;)

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    Hoeveel moderaters zijn dr hier eigenlijk? kan me voor stellen op zo'n groot forum dat het met bijvoorbeeld 4 moderaters die natuurlijk allemaal ook nog een eigen leven / baan hebben dat dat best lastig bij te houden is is het dan misschien geen optie er 1 of 2 extra bij te nemen die bijvoorbeeld veel online zijn? waardoor je het meer verdeeld en het beter te overzien is?

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Die zijn er ook al geweest en het is juist onduidelijk omdat er in zo'n topic al een welles/nietes ontstaat.
    Dit zeg ik nu niet om weer een idee af te breken...

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

had ik ook weleens aan gedacht. Volgens mij zijn er 3 of 4 toch? of tellen de verloskundigen ook mee?

Denk dat jullie veel werk hebben om dit forum draaiende te houden en heb ook respect daarvoor. Je wil iedereen tevreden houden maar dat kan gewoon niet.

14. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Het hoekje 'Over deze site' is juist bedoeld om met vragen, opmerkingen en tips te komen. Wat mij betreft zijn alle tips daar dan ook welkom.

Ik denk dat iedereen zich alleen moet blijven realiseren dat je op een forum met zoveel leden het niet iedereen naar haar of zijn zin kan maken. Als moderators proberen wij er alles aan te doen om het voor de grote meerderheid goed te doen. Daar steken we allemaal veel vrije tijd en energie in. Natuurlijk is het nogal logisch dat Lotte daarom ook aangeeft dat het niet leuk is om steeds van een bepaald klein groepje 'commentaar' te krijgen op het beleid. Dagelijks worden er hier honderden, zeg maar gerust duizenden berichten geplaatst. Voor ons als moderators en beheerders is het onmogelijk die allemaal te lezen of topics helemaal door te spitten. Daarom hebben we ook besloten dat een TS het 'recht' heeft haar of zijn eigen topic te laten sluiten. Dat kan namelijk ook hele andere redenen hebben dan op de oppervlakte eerst zo lijkt. Iemand kan weten dat zij of hij een paar dagen niet op het forum kan komen en voelt bijvoorbeeld dat het topic een kant op gaat die niet gewenst is. Ik kan me voorstellen dat iemand dan liever heeft dat het topic op slot gaat. Dergelijke verzoeken zal ik dan ook altijd inwilligen. Door het beeldscherm heen kan ik niet zien wat zich aan de andere kant allemaal afspeelt.

Dobbel, ik moet persoonlijk ook zeggen dat de toon van je laatste berichtjes me geraakt heeft. Het voelt als een persoonlijk aanval op het beheer van de site. Ik heb er geen enkele moeite mee om goede opmerkingen, tips of positief opbouwende kritiek te lezen/krijgen. Overigens heb ik ook niemand horen zeggen dat iemand maar 'weg zou moeten'. Er is alleen aangegeven dat het moeilijk is om iets met zich steeds herhalende negatieve kritiek te doen. En dan rijst de vraag of iemand dan wel op z'n plek is op ZP. Als ik hier met tegenzin kwam omdat ik me zou ergeren, zou ik wegblijven. Als ik, net zoals jij schrijft, me heerlijk thuis zou voelen in bepaalde topics, dan zou ik daar lekker vertoeven. Maar me dan ook niet te druk proberen te maken over de dingen waar ik me aan zou irriteren. Maar ik zie dat het je maar niet los laat en je de laatste tijd met negativiteit strooit. Dat doet mij dan pijn. Omdat ik weet hoeveel er hier gedaan wordt aan de goede sfeer.

15. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Volgens mij zijn er hier iets van 10.000 leden en 4 moderators. Die kunnen moeilijk 24u per dag zich overal mee bezig houden, ze hebben zelf ook nog een leven :)

Ik ben t met bepaalde dingen ook niet eens, en daar heb ik me ook al vaker over geuit, maar dat neemt niet weg dat ik het enorm waardeer hoe deze moderators zich inzetten voor dit forum. Je kunt nou eenmaal niet 10.000 mensen allemaal tevreden stellen. Dat is met 10 mensen al lastig ;) Dus zolang voor mij de positieve dingen nog zwaarder wegen dan de negatieve, blijf ik hier rondhangen. Minder dan voorheen, maar dat is niet erg, is ook een soort normale ontwikkeling toch..

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,238
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Ik snap het sluiten van sommige topics juist wel als TS erom vraagt. Ik heb een stukje gelezen van het topic over die uitkering en het was TS inmiddels wel duidelijk. Moet zo'n topic dan open blijven zodat anderen TS nog verder kunnen lopen afzeiken? Wat nu dus in dit topic is gebeurd (over weer een ander topic), ik vind dat echt niet netjes! Als je ergens nog over wil discussieren, start je zelf toch gewoon een nieuw onderwerp? Maar laat dan de TS van het vorige topic daar buiten, die vraagt daar niet voor niets om. Soms kan je spijt hebben van het openen van een topic door de reacties die je krijgt en het lijkt me wel fijn als je daar dan nog iets aan kan doen en dus niet dat het maar door blijft gaan (ten nadele van TS) terwijl je er allang klaar mee bent.
    Tuurlijk vind ik het ook wel eens jammer als ik ergens in een topic zit te lezen/schrijven en het gaat opeens dicht, maar jammer dan hoor, ga me er verder niet druk over maken. Als je echt nog ergens mee zit kan je iemand altijd nog een pb-tje sturen.

En ik ben echt geen heilige en het ook niet altijd eens met de regels, maar als je hier schrijft heb je je gewoon aan de regels te houden en moet je daar maar mee leven. En tips zijn heus wel welkom maar niet op de manier waarop het in dit topic nu gaat.

17. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik ben het met sommige dames wel eens. Soms heb ik ook het idee dat jullie niet openstaan voor onze ideen en opmerkingen. Komen we er samen niet uit, gaat er een slotje op en horen we er niks meer van. Ik snap dat jullie, jullie best doen en het niet meevalt om zo´n forum bij te houden. Maar wat meer openheid en duidelijkheid op z´n tijd zou wel erg fijn zijn.

18. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

Sep 10, 2009
    1,237
    0
    36
    Daar ben ik het niet mee eens. Als je zelf een topic begint vind ik dat je ook zelf het recht hebt om een topic te laten sluiten. Het is immers jouw topic en iemand kan heel persoonlijke redenen hebben om iets te laten sluiten. Dat maakt ZP juist krachtiger dan veel andere fora.

Ik beheer zelf ook enkele fora en ik kom regelmatig elders en ik vind dat heel veel fora een voorbeeld kunnen nemen aan ZP! Niets dan lof aan de moderators die zo hun best doen. Want reken maar dat dit een forum is dat heel veel tijd en energie vergt, en dat doen ze maar wel mooi.

19. shadowstep

shadowstep Bekend lid

Jul 6, 2011
    671
    0
    0
    Wat jammer dat je het zo opvat. Ik heb nog niet echt hele negatieve dingen gezien hoor. Kan ik gemist hebben. Ik lees niet elke letter. Maar in dit topic heb ik vooral het idee dat mensen een dialoog willen openen. Over het hoe en waarom topics zo snel gesloten worden of juist soms niet.

Misschien moet je het niet als negatief opvatten en blij zijn met mensen die feedback durven te geven. Kijk of er iets mee gedaan kan worden of negeer het.

20. shadowstep

shadowstep Bekend lid

Jul 6, 2011
    671
    0
    0
    Ik vind wanneer een reply geopend wordt met 'WIJ bepalen of iets gesloten wordt of niet' bijzonder fel klinken. Dat wekt al enige weerstand en terecht.

Er is blijkbaar ook veel verschil tussen diverse modjes of beheer. Elmo en Josien geven bijvoorbeeld op een heel prettige manier antwoord zonder mensen meteen de mond te willen snoeren. Daar kan ik dan weer mee mee.

Share This Page