Waarom staan bepaalde onderwerpen die absoluut niet in de Lounge horen er wel zo lang

Discussion in 'Over deze site' started by KimK, Jul 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Dag beheer,

Ik vind het heel raar dat topics die gaan over echo's, zwangerschappen etc. tegenwoordig best lang in de Lounge staan. Terwijl andere onderwerpen die gewoon gaan over een vraag over bijv een kind (zonder vermelding leeftijd) wel direct naar andere fora gaan.

Het lijkt mij voor de dames die niet direct zwanger worden toch heel vervelend om te lezen dat iemand bijv elke 3 weken echo's krijgt. Zelf ben ik wel gezegend met mijn kindjes, maar probeer me in te leven in de groep vrouwen die moeilijk zwanger worden....

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,555
    528
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik meld dat soort zaken altijd meteen via het "stopbordje". Misschien krijgt beheer daardoor wel veel dubbele meldingen... maar beheer kan ook niet alles zelf bijhouden qua 'verkeerde plaatsing'.

3. KimK

KimK Niet meer actief

Ik meld ze ook altijd maar begrijp niet dat sommige onderwerpen wel meteen verplaatst worden en onderwerpen over bijv hoeveel echo's wel dan bijna een dag blijft staan ;)....

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik meld ze ook meestal meteen.
    Ik had laatst een topic geopend over "tips tandenpoetsen 8 jarige".
    Het topic werd meteen verplaatst naar een ander Subforum. ;)

5. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

Aug 15, 2012
    1,533
    0
    0
    Topics die verkeerd geplaatst worden, die worden gewoon verplaatst naar de goede rubriek, maar inderdaad kan dat soms even duren, aangezien wij ook niet 24 uur per dag achter een pc zitten.
    Maar uiteindelijk worden ze allemaal verplaatst.
    En de ene wordt misschien wat sneller verplaatst dan de ander, maar ALLE berichten die verkeerd geplaatst zijn, komen uiteindelijk aan de beurt ;)

6. KimK

KimK Niet meer actief

Klopt, raar dat het altijd topics zijn van dezelfde die meteen verplaatst worden! En dat andere wel dagen in de lounge staan ;)

7. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

Aug 15, 2012
    1,533
    0
    0

Dat het steeds de topics van dezelfde zijn, dat zal ongetwijfeld puur toeval zijn. Wij verplaatsen of verwijderen niet op naam gericht ;)

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik meld zulke topics ook vaak via het verkeersbordje, maar heb het idee dat daar echt niets mee gedaan wordt.. De meeste topic blijven namelijk gewoon lekker in de Lounge staan..

9. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

Aug 15, 2012
    1,533
    0
    0
    Als ze in de Lounge blijven staan, vinden wij dat ze daar horen.
    Dames, er wordt echt wel veel verplaatst, maar we zitten niet 24 uur per dag achter onze PC.
    En verplaatsen, verwijderen o.i.d gaat het niet op naam gericht.

10. KimK

KimK Niet meer actief

Is toch gek dat meer leden dit opvalt? Ik zie jullie trouwens altijd online staan, is dat dan "nep"?

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zie ons niet altijd op online staan eerlijk gezegd

12. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

Aug 15, 2012
    1,533
    0
    0

We staan niet altijd online, en als we wel online staan betekend dat niet direct dat we ook daadwerkelijk op ZP aanwezig zijn.
    Mijn inlog wordt namelijk onthouden op de pc, met als gevolg dat ik dan online sta, terwijl dat ik toch echt niet op ZP ben.
    Dus ONLINE betekend niet altijd dat we achter onze PC of Telefoon zitten ;)

13. KimK

KimK Niet meer actief

Jou niet, Smiley, paula en sjannie wel.

14. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Die ook niet ( wat ik zie dan he? )

15. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zie smiley nu niet online staan bijvoorbeeld

16. KimK

KimK Niet meer actief

Hmm apart! Eerst wel! Maargoed maskt verder niks uit :)! Vind sommige topics nog steeds niet in Lounge passen, maar jullie wel, dus een discussie daarover heeft wat dat betreft geen zin :)!

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha ik denk dat ik al een jaar lang op online sta zonder 1 keer uitgelogd te zijn geweest. Scherm op de ipad sluit ik nooit af dus dat kan wel :p

18. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik kan enkel voor mezelf spreken.
    Ja ik sta vaak online en nee ik ben ook gewoon nog steeds een lid van dit forum.
    Dat betekent voor mij dat ik ook gewoon online ben om te kletsen en bijv. zwangerschapstestjes te turen.
    Daarbij ben ik ook geen super moderator wat inhoudt dat ik alleen wijzigingen kan uitvoeren op de topics waar ik bevoegd voor ben.

19. Logan

Logan Niet meer actief

Dan vraag ik het hier wel ;)

20. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ja ik zag jullie soms om 3 uur 's nachts nog wel eens online staan, vond het al zo raar. :p

Share This Page