Hallo, Afgelopen vrijdag ben ik voor zeker even naar het ziekenhuis geweest en heb daar aan het CTG gelegen... Ik ben nu 34w4dgn zwanger en heb last van waarschijnlijk weeën... Ze zijn sterker dan oefenweeën, maar nu nog niet voldoende sterk om ook te zorgen voor verweking van de bbm of ontsluiting... Maar ik moet het rustig aan doen... Wat ik nu steeds voel is het volgende: Ik voel weeën die doortrekken mijn vagina in... en mijn liezen in... Ze komen echt op... worden sterker en trekken weg en ik moet ze wegzuchten... Daarnaast voel ik ook een scherpe pijn in mijn endeldarm zeg maar... En dan voornamelijk ook bij het zitten... Ik kan dan mijn benen ook niet optillen... Weten jullie wat deze laatste pijn kan zijn? Moet ik hiervoor een arts raadplegen? Of is het toch iets onschuldigs...? Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat het is.... Groetjes, Wishgirl
hoi, waarschijnlijk is het hoofdje al een stukje ingedaald en voel je dat drukken op je rug en je darmen. Mirjam
Volgens de gynaecoloog en een verloskundige is het kindje nog niet ingedaald en ligt het kindje met het hoofdje naar boven... Waarschijnlijk is het dat dan ook niet of wel?