Als ik écht lekkere Limoncello wil, welke moet ik dan hebben? Zie door de bomen het bos niet meer, er zijn er zoooooveel...!
De mijne! Als het even kan een homemade, gemaakt van biologische citroenen uit eigen tuin. Dan wel met 96% alcohol in plaats van alternatieven als vodka. Vaak zijn dat de kleinere, onbekende namen. Limoncello uit Italië of Spanje is sowieso nooit smerig. Villa massa is volgens mij de meest bekende en die drinkt ook prima weg.
Ja zelf maken! Geen moeite kost alleen veel tijd en dat is niet handig als je het volgend weekend wilt drinken hahaha
Wij maken hem ook zelf , zo lekker! Ken je niet iemand in je omgeving die hem zelf maakt? Dat je daar evt een fles van koopt? Wij geven hem zelf ook wel eens cadeau. Zijn ook hele leuke flessen voor. Je kunt ook de ingrediënten, het recept en de benodigdheden (grote weckpot, flessen, kaasdoek om te zeven) cadeau doen .
Oh, zie je vraag nu pas! Mijn man heeft die in zijn hoofd , zal er eens naar vragen. Maar volgens mij hebben wij het gewoon van internet gehaald. Daar staan verschillende verhoudingen op dus meerdere geprobeerd (tis nooit vies tenslotte ) en zo kom je tot de verhouding die je zelf het lekkerst vindt.