op handen en knieën een klein stukje naar voren en dan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Amfy, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

gigantisch hard jezelf lanceren met je neus op de grond!

meiden help ik ben heel veel gewend van onze zoon maar onze 5 maand oude dochter spant echt de kroon.

ze heeft sinds een dag op 6 door hoe ze op handen en knieën kan zitten opzich niet erg maar nu wil ze dus gaan kruipen en dan gaat 2 schuifjes goed en dan vergeet ze dat haar benen om en om moeten en lanceerd ze zich dus met 2 benen voor uit uiteraard gaat dat niet goed!!
    en dus klapt ze met haar snufferd op de grond tegen de spijlen van de box etc.

het gevolg huilen of dat haar leven er vanaf hangt.

maarnu wat kan ik hier aan doen ja ze doet het zelf maar het is zo zielig!
    hoelang duurt zo iets?

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hier deed de kleine man dat ook al zo vroeg. Ik heb geen tips voor je, ik heb er een paar maanden geleden geen oplossing voor kunnen vinden :p

Waarschijnlijk heeft ze het kruipen nu op korte termijn wel door hoor, bij mijn zoon was dat misschien een kwestie van hooguit twee weken.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja haar broer was ook zo snel maar die had het gelijk door. en ze is nog zoo klein met haar 6 kilo hahaha

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Een rugbyhelm?! Haha nee onzin, het klinkt alleen zo grappig... Misschien helpen?! Weet niet of ze het dan doorkrijgt...

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zou niet weten hoe. het ziet er ook wel erg grappig uit hoor z'n lancering maar het is echt niet leuk voor haar.

ik heb ook echt geen idee hoe ik haar zou kunnen helpen.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hahaha ja hier net zo. Ik weet ook niet wat ik ertegen kan doen. Ik begin nu gewoon te lachen als het weer gebeurt en dan kijkt ze me aan en lacht zelf ook.
    Ik ben alleen bang telkens dat die 2 tandjes die ze nu heeft eruit gaan of door d'r lipje haha:)
    Ze doet trouwens ook wat anders. Op haar buikje liggen en dan drukt ze zich op tot ze op haar teentjes staat. Op handen en tenen. Zoals wij opdrukken zeg maar. Ziet er ook al zo grappig uit:)

7. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Met rugby dragen ze geen helm :p sorry, moest ik even zeggen....

Dochter deed dat ook een tijdje, 1,5 week ongeveer, en toen kon ze kruipen :) ik heb toen zo'n hoge stoffen beschermrand voor in de box willen kopen, maar was niet meer nodig.

8. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Misschien een tijdje zoveel mogelijk op een zacht kleed op de grond? (Niet dat dat hier helpt, knalt hij vrolijk tegen de kast maar als het niet zo snel gaat heb je in ieder geval geen last van de spijlen)

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

offtopic: met rugby dragen ze wel een helm..met zo een soort beugel aan de voorkant;)
    (american footbal)

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Rugby is toch volgens mij dat engelse soort van voetbal met heel wat minder regels, zonder beschermende pakken en helmen
    En American footbal is toch hetzelfde maar dan met die palen waar de bal tussen moet, giga beschermende pakken en helmen

Ik denk dat je voor je kleine weinig kunt doen en te wachten totdat ze door heeft dat ze zichzelf op die manier pijn doet.

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

op de grond ligt ze op een dik speelkleed maarja daar rolt ze gewoon vanaf

12. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    ik legde dan kussens om het speelkleed heen, maar nu klimt meneer daar overheen en valt des te harder met zn koppie op de vloer.

Deel Deze Pagina