Wat een @!*&#!! service van babydump!

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 13 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Nou ik ben echt woedend en ik kook van binnen. Onze babykamer is maandag geleverd en gemonteerd. Vandaag wilde ik de meubels gaan schoonmaken en wat zie ik allemaal scheuren in de lak. Het is een kamer van MDF met een laklaag erop. Ik heb 1000 euro betaald dus dan mag je verwachten dat het goed is toch?
    Ik heb gelijk babydump gebeld en gezegd dat ik een klacht had over onze babykamer. Die man zegt wat we kunnen doen is een monteur langs sturen om te beoordelen ik zeg is goed kan dat deze week nog of niet?
    Zegt hij de planning gaat u bellen binnen 2 weken en dan komt er binnen 3 weken een monteur.. Ik zeg sorry 3 weken???? Kan dat niet binnen 1 week. Nee wat ze zaten niet elke week in deze regio.. nou dan kom je hierheen.
    Ik vroeg ook nog nou dan komt die monteur en die zegt dat ze de onderdelen gaan vervangen hoelang moet ik daar dan weer op wachten zegt die 3 tot 4 weken..:$:$ Dus als ik pech heb dan moet ik 7 weken wachten:(:( Over 7 weken ben ik een week op vakantie dus moet ik nog 8 weken wachten.. Ik wilde het af hebben voordat ik op vakantie ga omdat ik de vorige keer ook 3.5 week te vroeg bevallen ben en toen had ik ook de helft niet af en nu lukt dat gewoon niet omdat hun zo lekker langzaam zijn.. :x:x:x

Nou ik kan wel janken..

Zou het helpen als ik naar die winkel zou gaan?

2. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Oja en het ergste van het hele verhaal is ook nog dat ze niet weten of de kamer nog wel leverbaar is dus ook niet of ze de onderdelen kunnen vervangen.. met andere worden misschien moet ik wel een hele andere kamer uitzoeken.. Ik heb net mijn wieg geverfd in dezelfde kleur als de kamer en dat zou dan ook weer over moeten..

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    He meid,

tja dan helpen onze hormoontjes natuurlijk niet mee in deze situaties ;) ! Maar ik zou zeker naar de winkel gaan! En maak er foto's van des noods dan heb je bewijs! Succes er mee meid

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    kun je niet een hoop korting vragen om t zelf te repareren? evt toch zelf langsgaan of eerst foto's mailen. Anders een andere er voor terug

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Het zijn niet je hormoontjes hoor.
    Echt te belachelijk voor woorden, jij lekker dokken en hun troep leveren. Jahoor, ik zou me vent ernaartoe sturen. :)

6. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik wil best repareren maar ik zou niet weten hoe.. Dan zou je het moeten spuiten maar dat is bijna niet te doen..
    En als hun de garantie geven dat het niet verder gaat ofzo wil ik best voor de helft korting die kamer houden maarja dat gaan ze vast niet doen.. want volgens mij als het niet weet dan valt het niet zo op.. Ik zag het ook pas toen ik er met mijn neus bovenopstond om te kijken..

Heb ik nu eindelijk een keer alles nieuw krijg je dit gezeur weer.. bij mijn zoon had ik geen geld om alles nieuw te kopen en nu was ik zo gelukkig dat het wel kon en dan dit..

En nee die hormonen werken ook niet mee maar dan hadden ze maar geen babyspullen moeten leveren.. ze zullen wel meer klachten krijgen van zwangere vrouwen..;)

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn man is 7 jaar in Nederland dus die is verbaal niet zo heel sterk, maar mijn vader... nou berg je maar.. :D Dus die zei al dat gaan we wel even oplossen want ze kunnen je niet zolang laten wachten..
    Maarja ik schaam me dan ook wel weer om een potje ruzie te gaan maken in die winkel..

8. MamaGiraf

MamaGiraf Actief lid

19 mei 2012
    119
    7
    18
    Ik heb precies het zelfde gehad. Waardeloze service van babydump.

Uiteindelijk zijn ze geweest en heb toen besloten een andere babykamer te kopen. Ben toen weer naar de winkel gegaan (een uur rijden) en een nieuwe kamer uitgezocht. Maar je moet niet denken dat je ook maar iets van een korting krijgt omdat het op deze manier gaat ik heb uiteindelijk een duurdere kamer gekocht maar gewoon de normale prijs betaald. Waardeloze service als je het mij vraagt.:x

9. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hoelang heb je toen gewacht?

Mijn man kwam net thuis en toen ik het vertelde zei hij gelijk nou als dat niet sneller gaat komen ze de hele zooi maar ophalen en gaan we het wel ergens anders kopen.. dan heb ik het nog sneller..

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

je hoeft ook geen ruzie te maken, maar je kan best wel even je stem verheffen. Zeker als er ook andere klanten bij staan.

Heb ik ook ooit eens gedaan bij een meubelwinkel die een ongelooflijk flutservice leverde, nou toen konden ze ineens snel helpen hoor.

Verder vind ik het ook belachelijk dat ze je zo lang laten wachten.
    Ik ben het niet gewend van babydump.
    Onze kamer komt daar ook vandaan. Zaten wat deukjes in het bedje en een week later hadden we een nieuwe, kosteloos gemonteerd.

11. MamaGiraf

MamaGiraf Actief lid

19 mei 2012
    119
    7
    18
    Ik heb 5 weken moeten wachten voordat ze kwamen dus is bij jou nog redelijk snel volgens babydump begrippen

12. MamaGiraf

MamaGiraf Actief lid

19 mei 2012
    119
    7
    18
    Ohja toen ze uiteindelijk me nieuwe meubeltjes kwamen brengen en in elkaar haddden gezet hebben ze me laminaat ook nog beschadigd:x Ik heb toen wel een schade vergoeding gevraagd en uiteindelijk ook gekregen.

13. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik wil ook geen ruzie maken in de winkel maar als hun zo stug vast blijven houden aan hun standpunt.. dat de monteur niet elke dag ik deze regio zit snap ik.. maar ik woon midden in de randstad dus heel centraal in nederland dus dan kom je er maar voor klaar..

Het is gemonteerd de monteurs van hun dus die hebben het volgens mij ook moeten zien maar hebben ook niks gezegd..

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Heel vervelend.
    Maar als ze het wel willen oplossen is dat dan zo erg dat het nog een paar weken duurt? Je hebt nog tijd genoeg in je zwangerschap bedoel ik..

15. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    nou als ik 8 weken moet wachten heb ik niet zoveel tijd meer over.. de vorige keer was ik al bijna bevallen en lag ik vanaf 34 weken in het ziekenhuis en toen was er ook niks af.. dus ik wilde het deze keer af hebben met 36 weken.. en dat gaat dus niet lukken als ik zolang moet wachten..

16. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik zou foto's maken en met die foto's naar de winkel gaan. Tel even een drie of vier weken bij je zwangerschap op en je kan dus ineens niet meer zo lang wachten.

Maar als je het wel accepteerd als je de helft terug krijgt ... is het dan wel zo erg ... je zegt zelf als je met je neus er op moet staan. Vind ik het persoonlijk niet vreemd dat die monteurs het niet gezien hebben. Die jassen die dingen dagelijks weet ik niet hoeveel in elkaar en hoppa gaan met die banaan.

Blijft natuurlijk wel dat het vervelend is als het niet perfect is.

Succes

17. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    ik heb 1075 euro betaald voor die kamer ja.. dus ik vind het wel erg dat het niet perfect is.. tuurlijk is het geen ramp maar ik vind als je zoveel geld betaald je wel mag verwachten dat het goed is. En die monteurs zijn bijna 2 uur bezig geweest en hebben er toch ook met hun neus op gestaan..
    Het ergste is dat ik niet weet waar ik aan toe ben totdat die monteur eens denkt te komen..

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik denk dat je helaas geen uitzondering bent, volgens mij gaat het vaker fout dan goed met die babykamers. Ik kreeg mijn kamertje pas met 38 weken, matras pas met 40 weken en de wandplank pas met 4 maanden aangezien ze per ongeluk onze kamer aan iemand anders hadden verkocht..

19. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Nou dat is helemaal lekker.. :(:$ Dan kun je helemaal niks doen..

20. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Vind ook dat je gelijk hebt alleen zou ik foto's maken en hoppa naar die winkel. En of die mannen dat zouden zien. Denk het niet ... daar zijn het mannen voor!!!

Deel Deze Pagina