pijn onder in mijn buik

Discussion in 'Eerste symptomen' started by clairette, Aug 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. clairette

clairette Lid

Jul 31, 2009
    93
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    dordrecht
    #1 clairette, Aug 31, 2009
    Last edited: Aug 31, 2009
    hai meiden,

ik ben er pas 4 dagen geleden achter gekomen dat ik zwanger ben. Morgen zou ik pas 1 dag over tijd zijn...dus het is nog heel pril.

ik heb veel last aan een kant van mijn onderbuik..veel krampen enz...

Is dit normaal want als het je baarmoeder is dan lijkt mij dit toch niet aan een kant of juist wel hoop dat iemand mij gerust kan stellen

liefs clairette

2. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,752
    904
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ga je morgen weer testen?
    Ik lees hier vaker verhalen van dames die voor hun nod positief testen en gewoon ongesteld worden.
    Maar ik hoop voor je dat het goed is.

3. Lonit27

Lonit27 Actief lid

Sep 24, 2008
    478
    0
    0
    Hai Clairette,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

Toevallig heb ik eerder vandaag een berichtje geplaatst met 'buikpijn aan een kant'. Hier heb ik gisteren van 's ochtends tot 's avonds last van gehad. Als ik zachtjes met mijn hand op mijn buik duwde, deed het bijvoorbeeld ook zeer. Vanmorgen heb ik even de verloskundige gebeld om te vragen of dit normaal is. Zij gaf aan dat het hoort bij een prille zwangerschap. Het verbaasde me een beetje, maar ze had het over innestelingspijn (dat is toch juist al geweest?) en het heeft met het rekken van je baarmoeder te maken. Die bereidt zich voor op het zware werk dat nog komen gaat. Kortom, het blijkt heel normaal te zijn. Je zult merken dat er hier meer meiden zijn die het kennen.

Overigens heb ik vandaag nergens last meer van. Blijkbaar komen en gaan dit soort klachten.

Liefs,
    Lonit

Mijn verloskundige zei dat je je zorgen moet maken als je krampen krijgt en helderrood bloedverlies.

4. clairette

clairette Lid

Jul 31, 2009
    93
    0
    0
    dordrecht
    Lonit 27 dank je voor je uitgebreide reactie dit geeft weer een beetje moet.......Na het berichtje voor jou werd ik even erg bang maar nu stel je me wat gerusty dank je wel. Ik test morgen weer was ik al van plan maar waarom zou ik gewoon ongesteld worden dat is dan niet gewoon ongesteld maar toch een vroege miskraam ik hoop dat het lekker blijft zitten. Kan het niet juist ook positief zijn dat je al zo vroeg het hormoon aanmaakt en dat het zo vroeg zichtbaar is....

liefs clairette

5. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Hey,

Buikpijn hoeft niets te betekenen hoor. Het is juist een van de meest voorkomende vroege symptomen. Ik zou je dus niet al te veel zorgen maken en lekker proberen te genieten:).

Liefs Belliebel

6. Lonit27

Lonit27 Actief lid

Sep 24, 2008
    478
    0
    0
    Hai Clairette,

Heb je alweer getest? En hoe is het nu met je?
    Hoop dat alles goed gaat.

Liefs,
    Lonit

7. clairette

clairette Lid

Jul 31, 2009
    93
    0
    0
    dordrecht
    hai lonit27,

ja ik heb weer getest en blijft een streep hij is nog niet zo donker als de controle maar lijkt net iets donkerder dan vorheen alleen blijft dat moeilijk om zeker te zeggen.....
    Voor als nog gaat alles goed heb wel angsten dat het mis gaat maar probeer er niet teveel bij stil te staan blijf buikrampjes hebben vooral aan een plek voelt soms als opkomende blauwe plek heel raar.

liefs clairette

8. NursieD

NursieD Lid

Jun 15, 2009
    33
    1
    0
    Hoi,

Ook ik had last van erge krampen in het begin! Hoort erbij. Mijn buurvrouw had het ook... één van de eerste symptomen zeggen ze! Gefeliciteerd en succes!

Gr NursieD

Share This Page