Hoi hoi, Ik had maandag 12-10 ongesteld moeten worden (als ik uitga van 40 dagen) Ik ben het toen niet geworden dus een test gedaan die was negatief.. gisteren en vandaag ook getest en weer negatief.. Ik zelf heb wel het idee dat ik zwanger ben.. Ben sinds eergisteren echt onwijs moe, heb zelfs deze nacht 15 uur geslapen! Terwijl ik normaal gemiddeld 6 uurtjes slaap. Heb ook als ik erg honger heb en iets eet dat ik na 1 hap al zeg gadver wat vies ik hoef niet meer. Mijn borsten lijken wat voller..de vorm is veranderd en heb al sinds zondag een soort kleine steekjes.. doet geen pijn is eerder irritant. En het lijkt de hele dag alsof ik gedruppeld heb in mn onderbroek(haha sorry) En het is dan doorzichtig/wit.. Vinden jullie dat ik gewoon nog even moet wachten met testen? En zou dat niet erg zijn voor het kindje als ik nu nog niet genoeg HCG aan zou maken??
hoi, ik zou nog een keer een test doen, misschien is je eisprong later geweest dan je dacht. Als die weer negatief is ben je niet zwanger, dan moet je gewoon wachten op een menstruatie. Mirjam