Hallo allemaal, Ik had maandag een positieve zwangerschapstest. Alleen vorige week heb ik een heel klein beetje roze afscheiding en klein beetje bloed verloren. Nu heb ik gelezen dat het een innestelinsbloeding kan zijn. In mijn vorige zwangerschap heb ik dat helemaal niet gehad. Dus ben benieuwd of er vrouwen zijn die dat ook hebben meegemaakt?
Ik had afgelopen juli tijdens onze vakantie op een gegeven moment ook wat bloedverlies (bruin). Dat was een paar dagen voor mijn NOD. Ik was al helemaal teleurgesteld, dacht dat dit zou betekenen dat ik al vroeger ongesteld zou worden (meestal heb ik zoiets de dag van te voren), maar uiteindelijk bleek ik toch zwanger te zijn! Oh ja... gefeliciteerd!
Oh, dat heb ik ook gehad van week 5 tot week 7. Bleek ook niets ernstigs te zijn. Ben nu alweer 21+3 weken zwanger.
Gefeliciteerd! Overigens heb je je topic in het Felicitatietopic gezet. Het is de bedoeling dat iedereen je hier feliciteert. Voor andere dingen mbt zwangerschap kun je beter naar het forum Zwangerschap gaan.