Hi all, ik heb vannacht/vanmorgen weer heel erg veel mijn baby gevoeld volgens mij, echt een gebonk in mijn baarmoeder en duwtjes. Nu werd ik vanmorgen wakker omdat ik moest plassen en toen ik eenmaal op de wc ging zitten begon tijdens het plassen mijn baarmoeder, of iets ver onderin mijn buik pijn te doen. Daarna toen ik terug naar bed ging trok het langzaam weg maar het was beste eventjes pijnlijk. Ik heb net vorige week een antibiotica kuur achter de rug en de blaasontsteking was weg zeiden ze maandag na controle. Mijn baarmoeder lijkt nu nog steeds een beetje gevoelig... of zou het gewoon de groei kunnen zijn en het getrappel wat ik heb gevoeld? Ben benieuwd of iemand dit bekend voorkomt, ik las ook een keer dat als je gaat plassen je baarmoeder wat naar beneden zakt en dit wat pijnlijk kan zijn. Hoop dat dit het is, vond het zo gek dat het opeens tijdens het plassen pijn ging doen.
Voor de zekerheid even je urine laten controleren, maar ik heb nog weleens een harde buik als ik wakker word en dan moet plassen. Door die harde gespannen buik gaat het plassen ook niet zo fijn, maar na het plassen is mn buik weer ontspannen. Ik vermoed dat mn blaas dan te vol zit of zo iets, waardoor ik een harde buik krijg...
ik zou idd even je urine laten testen. beter een keer voor niets dan een keer te weinig toch? het komt mij niet echt bekend voor moet ik zeggen, dus kan je ook niet helpen. wilde je er wel even sterkte mee wensen!
Nou huisartsassistente denkt dat ik geen blaasontsteking heb, maar ik mag toch morgen langskomen. Toch ben ik dan benieuwd wat het wel was..
Ik kan vanmiddag bellen voor de uitslag dus ben ook benieuwd, verder geen last meer gehad van pijn in mijn buik. Maar heb ook eens zitten zoeken op internet en heb een vermoeden dat het ook bekkeninstabiliteit zou kunnen zijn..ik ben geen dokter natuurlijk maar de klachten die ik daarover lees komen overeen met mijn klachten. Ik moet altijd 5 minuten op de wc zitten voordat mijn spieren lijken te ontspannen, bij plassen en number 2. Dus mocht het geen blaasontsteking zijn dan ga ik wel even een afspraak maken met de huisarts.
ik heb namelijk ook enorm veel pijn onderin mijn rug, heel laag en dat lees ik ook over bekkeninstabiliteit
oke, gelukkig dat het geen blaasontsteking is... hoewel als het wel bi is weet ik niet wat ik liever had! ik heb namelijk vrij ernstige bi en kan al vanaf week 26 helemaal niets anders meer dan in de rolstoel zitten of liggen gelukkig heb je dit in verschillende gradaties en heeft lang niet iedereen het zo erg. ik hoop voor je dat het niet meer terug komt en lekker kan genieten van de 2e helft van je zwnagerschap
Oh jeetje!! Ik wist niet dat het zo erg kon zijn, wat vervelend voor je zeg. Ja een collega vertelde mij namelijk dat ze er last van had. Nou ik hoop dat dit iets eenmaligs was!