Geen verandering in borsten..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marieken, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik hoor van iedereen dat de borsten zo groeien, er komen aders op en de tepels worden donkerder.. mijn borsten doen helemaal niks!!
    zou eerder denken dat ze krimpen.. mn tepels zijn wel iets gevoeliger maar verder helemaal niks.. en ik zou toch wel heel graag borstvoeding willen geven straks..
    meer mensen bij wie ze niet veranderen en die wel borstvoeding kunnen geven?

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi die van mij zijn tot nu ook nog steeds t zelfde gebleven hoor, eerder kleiner.
    Dus je bent vast geen uitzondering op de regel ;)

3. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik ben inmiddels 32 weken zwanger en alleen mijn tepels zijn vanaf het begin donkerder geworden, verder ook totaal geen verandering... het zal allemaal wel goed komen, wil zelf namelijk ook graag borstvoeding gaan geven ;)

Groetjes Nelleke

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.082
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier ook weinig tot geen verandering.

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    In het begon bliezen ze enorm op en nu zijn ze weer ingezakt. Alleen mijn tepelhoven zijn donkerder ( nou ja,,gevlekt :s ) en mijn tepels steken wat meer uit. Maar de enorme boobs die ik bij mijn mede-cursisten aan de yoga zie, heb ik niet.

6. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Ik geloof niet dat je verandering in je borsten iets te maken heeft met wel of geen borstvoeding kunnen geven. Mijn vriendin had ook geen verandering, maar heeft gewoon borstvoeding gegeven.

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Dat klopt hoor. Had ik ook al vaker gelezen. Net zoals dat een AA cupje soms beter kan voeden dan een hele grote.

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Veranderingen aan je borsten hoeven idd echt niet ;).

Hier tijdens de (eerste en de tweede) zwangerschap niks gemerkt van veranderingen aan mijn borsten en bij de eerste twee was er borstvoeding genoeg en nu bij de derde weer volop melk aanwezig ;)!

9. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    hele geruststelling! bedankt dames..

10. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Ruilen :( Ik vind die van mij namelijk verschrikkelijk vreselijk!!!!! Van een prima C-Cup draag ik nu E en eigenlijk zou ik al groter moeten :$:$:$!!! BAH BAH BAH :x maar goed nog ff en dan hoop ik dat het langzaam weer wat minder gaat worden!

11. Maia

Maia Niet meer actief

inderdaad :D ik had altijd een AA cupje en nu een grote C/kleine D? en ik begin dat AA cupje toch wel heel erg te waarderen. ;)

12. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dacht dat ik de enige was hahaaha.. Hier ook nog steeds geen echte veranderingen. Af en toe lijkt hij voller te zijn, maar dan zak het weer naar de oude :D :D Ah, voor mij geen probleem hoor, vindt het wel lekker zo, pas nog al mijn bh's :)

13. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,

tot voorkort dacht ik ook dat er bij mij niets veranderde aan mn boobs, niet groter, geen donkerdere tepelhof enal,

maar nu zag ik tot mijn verbazing vd week ineens 3 striempjes op mn boobs!! nog paarsachtig ook!

nou echt niet leuk vond ik het, want die gaan dus w.s. niet meer weg.. maar aan de andere kant toch weer een teken ( lijkt me?) dat mn boobs wel degelijk groeien.

maar goed kben dr nog niet echt blij mee, en smeer me nu een ongeluk haha;)

14. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    nou ik heb zelf ook wel een D-cupje hoor maar toch, zou die grote borsten niet erg vinden.. een tijdje een E of F hebben vind ik wel leuk. alleen als ze daarna nog erger gaan hangen is wel jammer.

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Haha, dat komt nog wel misschien als je gaat voeden ;)!
    Hier zoals ik als schreef in dus ook geen veranderingen in de zwangerschap maar toen ik aan het voeden ging ben ik van een ruime B naar een kleine D gedaan om later weer een C te hebben en die is er nu nog steeds al is het nu een kleine C.

Hangen hier gelukkig geen last van ;) Haha!

Deel Deze Pagina