Hallo meiden, Er is volgens mij al eens eerder een topic geweest over 'de ontlasting van vrouwen die op het einde lopen' ( ) maar ik kan het nergens terug vinden... Mijn ontlasting is de laatste paar dagen echt vaagjes... Het heeft een veel lichtere kleur als normaal en het is ook niet zo stevig als 'normale' ontlasting. Diarree kan ik het eigenlijk ook niet echt noemen. Het is gewoon dunner om het maar even zo te noemen. Nu was mijn vraag of dit typisch een 'kwaal' is aan het einde van de zwangerschap en of het wat zegt over een eventueel naderende bevalling? Liefs, Minya.
Heb er al aantal weken last van dunne ontlasting. En het is volgens mij heel normaal dat het allemaal wat dunner word. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik paar uur voor de bevalling 2 keer naar de wc geweest met erg dunne ontlasting. Aantal uurtjes later kreeg ik weeen en als het daadwerkelijk zo is dat weet ik zelf niet maar bij mij was het wel zo dat ik mij dus leegde. Groetjes Anna
Het is dus wel herkenbaar.... Is het ook normaal dan dat je meer hoop in één keer legt? Moest net 2 keer doorspoelen.... (sorry!) maar dat heb ik werkelijk nog nooooooooooooooooit gehad! Normaal leg ik hele kleine keuteltjes