Zorgverzekering

Discussie in 'Gezondheid' gestart door liefenklein, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik ben me aan het oriënteren op een goede zorgverzekering. Ik kan hier per maand ongeveer 140,- aan uitgeven. In december wordt ons eerste kindje geboren en ik ben 27. Wat voor mij belangrijk is, is dat tandheelkundige zorg vergoed word. Ben even benieuwd naar welke verzekering jullie hebben? Zijn jullie basis of aanvullend verzekerd? En kiezen de jongere meiden voor een speciale jongeren verzekering of gewoon voor een aanvullend pakket. Zijn er ook bij die kiezen voor een gezinsverzekering?

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ben verzekerd bij ik! Zorgverzekeringen. Voor 110 euro per maand aanvullend verzekerd.

Je zou bijvoorbeeld via independer kunnen kijken wat het beste bij je past voor de prijs die je er voor wilt betalen.

Ik ben iig zeer tevreden over mijn verzekering, ik betaal bijv. Geen eigen bijdrage voor kraamzorg en poliklinisch bevallen en betaal niet te veel.

Succes met zoeken:).

3. Meriampje

Meriampje Lid

28 mei 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb fbto ik kan elke keer modules aan en uitzetten

4. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ik betaal €120 bij CZ voor CZ gezinnen. (Wel collectief verzekerd).
    Tandarts tot €250 word 100% vergoed.

Ook kraamzorg en bevalling word volledig vergoed, en kraampakket. Ook de combinatietest.

5. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Hier ook FBTO. Ideaal met die aanvullende modules!

6. Regina83

Regina83 Lid

9 nov 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook FBTO.
    Groot voordeel is ook module gezinsuitbreiding: vergoeding pretecho tot 100 euro en je krijgt een 9 maanden boekje cadeau wanneer je kraampakket aanvraagt!

Deel Deze Pagina