De ondersteuning tijdens je zwangerschap, na een bevalling, keizersnede of andere buik operatie Zit erover na te denken om deze aan te schaffen omdat ik een geplande keizersnee zal krijgen. Iemand ervaring met deze band?
Nee sorry. Ik zou me voor kunnen stellen dat het helpt, want de eerste keer uit bed vond ik echt heel pijnlijk. Vanaf daar gaat het gelukkig wel snel beter (bij mij dan).
Ik ben afgelopen zomer bevallen middels keizersnede en kreeg onmiddellijk zo n band (niet exact dezelfde maar wel soortgelijk) aangedaan. Bij ons in het ziekenhuis (België) doen ze je die dus standaaard aan. Ik voelde een heel groot verschil of ik die aan had of niet. Echt heel goed om de eerste dagen door te komen maar in mijn geval onnodig om vooraf zelf te kopen. Groetjes, Flachilles
Had me heel fijn geleken aangezien ik al vaak tegendruk gaf met mijn hand als ik liep of moest lachen/ hoesten na mijn keizersnee.
Lijkt me zeer fijn! Ik wist niet hoe ik het had van de pijn..... Ik had wel een complexe spoed keizersnede met veel geduw en getrek dus was ook nog eens bont en blauw.
Is het ook mamavanjuul. Zou zelf dan ook de simpele versie kopen hoor. Alleen de band zelf dus. Toch zou ik het wel fijn vinden iets mobieler te zijn na de ks, al helemaal omdat er nu nog iemand rondloopt. En als het scheelt in pijn en hersteltijd, dan heb ik er wel 65 euro voor over zal laten weten hoe het bevalt.