Hi meiden, Ik heb deze vandaag gekocht en als ik een beetje rechts ver onder in mijn buik zoek hoor ik een hartslag, heel hard en duidelijk. Zal dit de hartslag vh kindje zijn of mijn eigen?links hoor ik niets namelijk en als ik rechts dus zoek dan hoor ik het goed! X
Hoe snel is de hartslag? Als het een vrij rustige hartslag is heg B je waarschijnlijk je eigen hartslag te pakken, het hartje van de kleine klinkt veel sneller. Nu zie ik dat je 10 weken zwanger bent, probeer het daarom anders eens op de hoogte van je schaambot want het kleintje zit nog heel laag (een hoop meiden kunnen het hartje met deze termijn zelfs niet vinden).
Ik heb hem ook thuis en als ik t me goed herinner kun je voor de 12 weken daar nog niet de hartslag mee horen omdat de baby nog achter het schaambod zit, dus vanaf de 12 weken is het soms te horen en dan idd heeeeel laag bij je schaambod en het gaat erg snel. Wat ik deed is mijn vinger in mijn nek leggen zodat ik mijn eigen hartslag voelde en dit vergelijke met het geluid dat ik hoorde
Ik heb sinds een paar dagen ook een angelsound en ik dacht ook vrij snel rechts onder de baby's hartslag te horen. Was ook best wel duidelijk. Maar dit was mijn eigen hartslag Leg eens een vinger in je nek waar je je hartslag voelt. Zo kan je controleren of het je eigen hartslag is of die van je kindje. Uiteindelijk ( na lang zoeken ) heb ik toen de baby's hartslag gevonden. Die gaat echt heel snel!
Nou ik heb hem gevonden hoor Geen twijfel mogelijk. Ken ook meer meiden die het hartje zelfs nog eerder hebben gevonden. Ligt er volgens mij wel aan hoe je baarmoeder ligt, ligt hij ver naar achter dan is het wat lastiger inderdaad
Hier hoorde ik het hartje met 10.5 maar dat betekende wel net boven mijn schaambot, angelsounds schuin naar beneden houden en heel hard duwen Vaak hoor je het vanzelf als het je eigen hartslag is of die van de baby.
Ik hoorde beebje voor t eerst met 9+3. Idd bij je schaambotje. Duwen hoef ik nooit eigenlijk. Klinkt als een stoomlocomotief of galopperend paardje Je eigen hartslag is ziveeeeel rustiger.
Hier hoorde ik onze zoon met 9+0. Zonder duwen. Heel duidelijk verschil tussen je eigen hartslag en je kindje. Als je twijfelt heb je je eigen hartslag te pakken
Als je twijfelt heb je je eigen hartslag te pakken? Dat vind ik wel een vreemde uitspraak. Als het je eerste kindje is en je nog niet eerder de hartslag hebt gehoord bij de gyn of verloskundige lijkt het mij niet meer dan logisch dat je uberhaupt twijfelt, zelfs als je wel de hartslag van de baby te pakken hebt.
Waarom zoek je niet eerst gewoon even je eigen hartslag op in een ader, zodat je vergelijkingsmateriaal hebt? Ik deed dit ook altijd als ik twijfelde (van de zenuwen werd mn eigen hartslag ook vrij snel... ) en na mn eigen hartslag eenmaal gehoord te hebben was het veel makkelijk om die van mn dochter te herkennen. Omdat ieder lijf anders is en kleine kindjes alle kanten op bewegen is het moeilijk te zeggen waar je het precies gaat horen.
Ik heb de angelsound ook afgelopen week besteld en gelijk uitgeprobeerd. Had het hartje al een keer gehoord bij de vk dus wist waarnaar ik moest zoeken. Begon rond m'n navel en daar hoorde ik gelijk een hartslag maar heel langzaam, mijn eigen dus Langzaam naar beneden gegaan en toen had ik de kleine gelijk te pakken. Net een galopperend paardje, zo snel! Ik moet het ook meer naar rechts zoeken om de kleine te vinden maar misschien heeft dat met de plaats van de placenta te maken(?) En soms raak ik de hartslag ook kwijt zonder de angelsound te verplaatsen... denk dat de kleine dan beweegt ofzo