Vandaag 30 weken & 3 dagen zwanger en ik heb de hele dag al een hele harde/gespannen buik. En nu ook echt last van mijn onderrug met uitstraling naar mijn zij/heupen & liezen... Kleine is heel erg beweeglijk, soms doet het echt zeer. Iemand die dit herkend? Wat kan het zijn?
Misschien heb je gisteren wat teveel gedaan? Ik heb er ook weleens last van. Bij de vorige had ik bekkeninstabiliteit, en non-stop rugpijn met uitstraling. Als je het niet vertrouwd, kun je je vk even bellen.
Ben wel bekend met bekkenpijn idd, maar herken deze pijn niet. Gisteren niet perse veel gedaan, wel veel 'gehangen' de hele dag omdat ik extreem moe was...
Misschien een groei? Ik heb ook dagen last van pijn in mijn onderrug en pijn in mijn liezen. In bed moet ik dan ook mijn buik vasthouden als ik wil omdraaien. Kan ook zo weer weg zijn voor een aantal dagen.
Heel erg herkenbaar. Ook al meerdere dagen last van gehad. Vooral als de kleine beweegt (vooral duwt) doet het echt pijn.
Hier woensdag aan de ctg gelegen ivm keiharde buiken. Nou hebben wij een heel druk kindje maar door de harde buiken voelde ik dat niet meer. Kon ook echt niet meer bukken oid zo hard.. Grlukkig niks asn de hand kleine bleek zoveel te draaien dat m'n baarmoeder daar op reageerde. Klinkt bij jouw meer sld gespannen buiken icm banden pijn. Groeispurtje?
Ik vermoed idd zelf ook een groeispurtje... Vandaag weer nergens last van. Behalve een beurs gevoel overal (door het vele bewegen)