31 weken zwanger bh

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonnetje2015, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Welke bh kunnen jullie adviseren? Mijn eigen beugel bh's zitten niet fijn meer. De beugels laten rode striemen achter dus tijd voor nieuwe.
    Maar al een voedingsbh? En dan hopen dat ie na de bevalling nog past of nu nog een meegroei bh?
    Of andere tips?

Ik hou iig wel van voorgevormd of padding zodat je geen priemende tepels door kleding ziet.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik zou voor een meegroei bh gaan, of goedkope bhs in een maat groter
    Of misschien redt je het al met een tussenstukje in de band?

Voedingsbh zou ik nog niet doen om de meerdere redenen;
    A de vraag is of bv gaat lukken
    B na de bevalling kunnen je borsten nog flink groeien ;)

3. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik kocht grotere voorgevormde bh's van de c en a 2 voor 12 euro geloof ik.

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik zou ook gewoon even goedkopere bh's in een maatje groter halen.
    Hier kon ik bij m'n zoontje de hele zwangerschap m'n eigen bh's aan, cup B.
    Een paar dagen na de bevalling had ik cup D en tijdens de erge stuwing zelfs een cup E.
    Toen de stuwing voorbij was bleef ik op een C/D hangen en na het stoppen met de borstvoeding had ik m'n eigen cup B weer.
    Je weet nu niet wat je borsten nog gaan doen, ik zou het zonde vinden om nu een dure meegroeibh of zelfs voedingsbh te kopen.
    Ik weet nu hoeveel mijn borsten met borstvoeding ongeveer groeien en koop dus geen voedingsbh's meer van tevoren in 1 maat groter, maar ga deze keer gelijk voor 2 maten groter en koop ze pas aan het einde van m'n zwangerschap, hoop dat ik dan goed zit.

5. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Aan het eind heb ik gewoon sportbhs aangehad met een soort pad erin. Die kwam ik toevallig ergens tegen. Maar met borstvoeding werden mijn borsten helemaal groot dus zou inderdaad nu nog geen voedingsbh kopen

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Thanx voor jullie adviezen. Zit een beetje op internet te snuffelen. Bij Hema, h&M en bonprix heb je bh's zonder beugel ( die drukken tussen buik en borsten) maar die schelen echt niks met voedingsbh's..
    Als blijkt dat deze niet passen na de bevalling kan ik altijd nog andere kopen toch?

Normaal hier alleen livera of Hunkemöller dus ik kijk sowieso even naar een iets goedkopere variant.

7. Jeda80

Jeda80 Bekend lid

25 sep 2014
    798
    24
    18
    Ik heb zelf nog een voedingsbh erbij gehaald bij de prenatal.
    Dan wel een maat groter dan normaal, nu is het voor mij de tweede keer dus weet wat ik kan verwachten.
    Maar je kan er in iedergeval eentje halen was je hem s'avonds en zie je straks weer verder.

8. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Heb aan het eind van de vorige zwangerschap een voedingsbh van Carriwell gekocht, denk ergens rond jouw termijn, na de bevalling nog eentje erbij. Is van een stof die meerekt en erg prettig zit. Door de stof en meegeleverd tussenstukje rekt hij meerdere cupmaten mee. Heb de padded versie, de pads zitten los in een vakje zeg maar, waardoor ze er ook uit kunnen. In de wasmachine gaan de pads soms wel dubbel, maar doordat ze los zijn rekt het geheel dus wel goed mee met cupverschil. Heb in de kraamweek met stuwing geen bh gedragen, maar daarna nooit gehad dat ie te groot of klein zat, draag ze nog steeds...

9. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Ik heb die van de h&m gekocht (padded) maar het zit voor geen meter. Aan de zijkant is hij breed om meer steun te geven maar die randjes doen gewoon zeer. Denk er aan om hem terug te sturen, kaartjes zijn er alleen wel af...
    Ik ga bij de hema 2 gewone bhs een maatje groter halen. Sportbh's zitten nu alleen nog lekker.

10. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Vandaag bij prenatal een voedingsbh gekocht.. Zijn nu in de aanbieding

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier goedkope bh's bij hema gekocht.
    Man had daar de beugels uitgehaald.
    Zaten toen prima.

12. mmmrolmops

mmmrolmops Actief lid

17 mrt 2012
    195
    26
    18
    Stretch sporttopjes van c en a en dan 2 over elkaar heen voor de stevigheid. Ideaal als je een maat hebt die vrijwel niet te krijgen is. En geen naden of irriterende dingen.

Deel Deze Pagina