HELP!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Brigitte2410, 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigitte2410

1 sep 2008
    28
    0
    0
    Secretaresse
    Rijswijk
    Ik ben even helemaal de weg kwijt van mijn cyclus. Ik ben 29 september ongesteld geworden en zit nu op dag 15 van mijn cyclus. Mijn eerste cyclus zonder pil was 31 dagen, mijn tweede cyclus zonder pil was 32 agen. Dit is mijn derde "pilloze cyclus" en er gebeuren nu hele vreemde dingen. Afgelopen zondag en maandag had ik last van bruine afschijding O(oud bloed). Zojuist ging ik naar de WC en nu was het helderrood bloed. Wat zou dit kunnen betekenen? Is dit al een nieuwe ongi? Lijkt me wel een beetje erg vroeg. Blijf ik ondanks deze bloeding toch gewoon een vruchtbare periode (die nu ongeveer zou moeten beginnen uitgaand van mijn vorige cyclussen) houden? Ik wil echt heel graag zwanger worden, maar weet echt even niet wat ik hiermee aanmoet.

Help please?

2. beebee

beebee Actief lid

6 jul 2008
    119
    0
    0
    is het veel bloed of niet? zou je eisprong kunnen zijn?

toch nog wat aan t ontpillen?

ik zit ook in mn derde ronde brigitte en ben erachter dat mn lichaam me zooo voor de gek kan houden

3. Brigitte2410

1 sep 2008
    28
    0
    0
    Secretaresse
    Rijswijk
    Nou het is dermate veel dat ik toch wel een tampon moet gebruiken.
    Het is trouwens ook alleen overdag. 's Avonds, 's nachts en vroeg in de ochtend heb ik nog nergens last van.

Wat zou dit nou kunnen betekenen?

Ik ben alleen bang dat de kans nou weer verkeken is voor deze ronde. :(

4. beebee

beebee Actief lid

6 jul 2008
    119
    0
    0

als je echt een tampon moet gebruiken is het volgens mij geen eisprong.
    ik weet het nie :(

5. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Toen ik gestopt ben met de pil ben ik een keer 3 maanden niet ongi geweest. Ik weet dus wel dat het meer dan een half jaar duurde eer dat mijn cylcus normaal was.
    Nu is dat natuurlijk niet bij iedereen zo, maar de pil doet rare dingen met je lichaam dat weer ik wel.
    Als je zoveel bloed verliest kan het inderdaad ook een gewone ongi zijn.

Misschien kun je de huisarts even bellen, ik heb hem inmiddels ook al vaak aan de lijn gehad en misschien kunnen ze het onderzoeken?

In ieder geval van mijn kant heel veel sterkte want ik begrijp je angst dat je vruchtbare periode nu misschien al wel voorbij is. Veel sterkte meid!

veel liefs

Deel Deze Pagina