Advies gevraagd! Er zit een zwarte aanslag op mijn strijkijzer. Ik heb geeeen idee hoe ik dit eraf kan krijgen; gewoon met schuurmiddel en een sponsje of juist niet.. Of weer iets anders ?? Wie heeft voor mij de tip ?? Alvast bedankt!
Hey Neel, heb je al eens geprobeerd om met het hete strijkijzer over een stuk keukenpapier te strijken?
Oh lekker he? heb ik ook last van maar nog niet zo als bij jouw zo'n hele plek.. ik vraag het met ook al een tijdje af hoe je dat kunt weg krijgen.
volgens mijn vriend doen ze dat in angola met azijn eraf halen en dan heet over een theedoek strijken?? ik heb dat dus 2 weken geleden gedaan en het is er wel af hahahaha
Als iemand DE gouden tip heeft, dan hoor ik het graag Hier namelijk hetzelfde probleem (alleen ietsie minder erg )
ik heb het ook met kleine plekjes, mijn schoonmoeder had het over kaarsvet op je strijkijzer en daarna over een theedoek....maar ik heb het nog NIET geprobeert (zo vaak gebruik ik hem niet heb er echt een hekel aan!!!)
warm maken, stekker eruittrekken en dan met een schuursponsje zegt mijn man... maar ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.
Blokker heeft zo'n schoonmaakstift voor strijkijzers, weet echter niet of ie tegen zo'n grote plek werkt.
Ik ga het eens proberen met azijn! Kaarsvet gaat het niet worden, ik ken mezelf.. Dat komt niet goed! Ik ga het proberen, zal jullie laten weten of dit de gouden tip is
Babyhope; Bedankt voor de gouden tip !! Het was er in een mum van tijd af! Alleen de theedoek deed bij mij niet veel, maar azijn en een schuursponsje wel ! (even een bewijsje erbij dat het dus echt werkt )
Ok dan! Die stick ding geval (dasty???) haalt hier wel ander soort plekkies weg maar zulke plekken weer niet. Maar azijn (schoonmaak azijn denk ik?) dus en n sponsje? (ik ben altijd bang dat ik met schuursponsjes krasjes maak waar door het na n tijdje NOG erger is...) Ook eens proberen!
ga het ook is proberen met Azijn ligt hier al een paar dagen een paar blousen te wachten voor de strijk blegh