Gespannen situatie

Discussie in 'De lounge' gestart door Bibi82, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou er was wel spanning. Mijn vriend, zoontje en ik waren er als eerste en zij kwamen ongeveer een half uur later binnnen. Er werd geen gedag gezegd door niemand niet en die vriend van de zus kwam zich wel even aan ons voorstellen. We zaten uiteindelijk wel naast elkaar en hebben (als we alleen met hun zaten en schoonouders even in de keuken waren ofzo) wat voor ons uit zitten zwijgen of mijn vriend ik praatten tegen elkaar en zij ook tegen elkaar. Wel raar hoor om zo te doen zeg maar, elkaar een beetje negeren enzo.
    Al met al hebben we dus geen enkel woord gewisseld. Wij zijn ook weer al eerste vertrokken ivm bedtijd zoontje, het was ook al tegen 21.00 dus we hebben het lang volgehouden haha, waren daar tegen 18.00 namelijk. Ik ben blij dat het erop zit, al met al was er dus een gespannen situatie maar er zijn geen woorden ofzo geweest. Pfff op naar vaderdag, dan zien we elkaar misschien wel weer...

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nou ja, dit is in ieder geval achter de rug.
    En voor vaderdag kun je altijd iets proberen van wat ik eerder zei: Je vader trakteren op een dagje uit of een etentje of zo. Dus een dagdeel 'claimen'.

Deel Deze Pagina