Ik heb via aliexpress en gps horloge gekocht. Nou heb ik hier een simyo prepaid kaartje in. Maar zodra ik het horloge wil traceren (via se tracker) krijg ik dat hij niet on networking is . Nou begrijp ik dat mijn horloge dus nog op gps track server van china zit, hoe krijg ik het horloge op de Europese gps server? Heb al een en ander gegoogled en bepaalde smsjes gestuurd , maar tot nu toe is het niet gelukt! Iemand de tip dat ik het hem wel kan gaan gebruiken?
Wij hebben een kids gps watch van groupon, maar is ook chinese makelij. De truc was hier de simkaart eerst activeren (wij hebben hema prepaid) en ook de pincode uit te schakelen. En dat kan alleen in een gsm-toestel.
Wat bedoel je met simkaart activeren? De pincode is er al af. Het gaat om het gps signaal, als ik het horloge ga zoeken in de app krijg ik een chinese buurt
Dat zal dan alleen voor de hema prepaidkaart gelden. Ik moest eerst een keer bellen met de simkaart, en daarna werkte hij pas in de watch. Eigenlijk is dit horloge goedkope troep... Als ik ooit een nieuwe nodig heb koop ik een betere, niet Chinese . Maar hier had en heb ik ook dat het gps signaal het niet doet als de horloge op dezelfde plek is. Ik kreeg dan geen Chinese buurt, maar wel een buurt een paar km verder op. Dat doet hij steeds zodra de horloge weer te lang op 1 plek blijft. Dus het enige wat ik nu nog kan bedenken is, dat je even een stuk ermee gaat wandelen om te kijken of hij dan het gps signaal wel pakt. Zo kreeg ik hem uiteindelijk aan de praat. Kan je er verder wel mee bellen, want dat werkt hier echt prima.
Ik heb van verschillende mensen gehoord dat de verkopers goed kunnen helpen bij het aan de praat krijgen van zo een horloge.
Wij hebben er sinds vorige zomer ook een. De eerste keer contact maken kan lang duren. Hier hielp het om hem gewoon even buiten te leggen. Hier echt super tevreden!
Ik kan wel naar het horloge bellen , maar horloge kan niet bellen (je moet ook via de app de nummers activeren , en die app kan het horloge niet vinden ). Ik ga inderdaad maar eerst eens het horloge ergens anders proberen. Misschien is het gps signaal hier te zwak (moet wel zeggen als we gps op onze telefoon gebruiken om route te bereken is dat ook heel langzaam ) Dankjewel voor de tips! Als mensen nog andere oplossing weten hoor ik het graag
Dat nummer op de achterkant van het horloge heb je vast al ergens ingevuld toch? Ik ben toen erg geholpen met een topic op een alie expres groep op Facebook.
Ja, qr code gescanned en se tracker 3 , het gaat echt om het gps signaal oppikken. Marloes80 heb je evt linkje van die Facebook pagina? Ik ga straks even wandelen en dan neem ik hem mee, wie weet hihi.
de naam van de groep is: Aliexpress super koopjes Als je dan de zoekoptie gebruikt, dan lukt het vast. Ben benieuwd of het rondje lopen werkt.