Ook zoveel last van de hormonen? Ook hsp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Meis79, Jul 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meis79

Meis79 Lid

Jul 10, 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er nog meer veel last van de hormonen? Ik ben nu een week aan het spuiten met decap (tweede keer icsi) en ik voel me niet echt fijn. Overdag gaat het wel oke maar 's avonds na het spuiten ben ik labiel. Ik twijfel aan alles en zie overal spoken. Wie herkent dit en/of heeft tips om deze tijd goed door te komen? Mijn vriend heeft het zwaar te voortduren..

2. Esje87v

Esje87v Actief lid

Jun 21, 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik herken het wel.. In heb op dit moment zo'n zin om ruzie te maken, dat ik maar eventjes buiten ben gaan zitten.. Gelukkig heb ik een hele lieve man, die heel begripvol is. Dat maakt het iets makkelijker, maar neemt niet weg dat die hormonen rot dingen zijn..

Probeer vooral te praten met je vriend, zodat hij weet dat hij jou eventuele uitspattingen niet persoonlijk op moet nemen, en dat hij weet wanneer hij beter eventjes niets tegen je kan zeggen..

En je zult je er denk ik bij neer moeten leggen dat je de komende weken niet de vrolijkste persoon bent.. Accepteer het, neem ook even je momentjes en je rust als je in een labiele bui bent, en probeer afleiding te vinden. Ik ben bang dat we niet meer kunnen doen...

3. Meis79

Meis79 Lid

Jul 10, 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi Esje,

Dank voor je berichtje. Vandaag een redelijk goeie dag en morgen weer aan het werk. Jij ook veel succes in deze fase.

Ps: waar zit je in het traject?

Meis

4. Esje87v

Esje87v Actief lid

Jun 21, 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meis!

Ik ben een paar weken geleden begonnen met de hormonen.
    Maandag heb ik een controle echo, en als de cysten die ik helaas heb opgelopen dan weg zijn mag ik beginnen met de gonal F. Mijn punctie zou dan rond 10 aug zijn.

En jij?

5. Meis79

Meis79 Lid

Jul 10, 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Poeh dat is spannend! Ik ga voor je duimen maandag. Ik start vrijdag met menopur en verwacht dat de punctie ergens tussen 4-8 augustus is.

Fijne dag
    Meis

6. Ik ben nu 14 dagen Decapeptyl aan het spuiten en heb vanochtend een controle echo gehad (CD5). Alles is rustig, dus vanaf vanavond komt de Gonal-F erbij.

Ook ik ben niet te genieten. Gelukkig weet mijn vriend dat het door de hormonen komt en dat hij het niet persoonlijk moet nemen als ik weer eens bot tegen hem doe. Maar eigenlijk hebben mijn collega's het nog zwaarder. Vooral de mannelijke...

Heb ook last van opvliegers en nu net een ontzettende hoofdpijn.

Weet je wat het is... Als ze nou de garantie konden geven dat het allemaal goed komt dan neem je dit voor lief. Maar die onzekerheid die boven op die hormonen komt en het feit dat je van binnen weet dat wat je zegt en doet jij eigenlijk niet bent maakt het bijna ondragelijk.

Share This Page