Hallo, Ik heb een vraagje. Er zal wel geen duidelijk antwoord op te geven zijn. Gister heb ik de vk gebeld met de mededeling dat ik 6 weken zwanger ben. Nadat ik haar gebeld had, dacht ik er plots aan dat ik de menstruatie die ik had voordat deze 24 april uitbleef eigenlijk niet zoveel voorstelde. Dit was max. 1 dag. verder had ik er ook geen last van, wat ik anders wel heb. Maar nu is mijn vraag: zou ik dan 4 weken verder kunnen zijn? Of was dit een reactie op het stoppen met de pil, want ben nl. 27 maart gestopt met de pil. Dit was dan de laatste menstruatie. Nog een klein vraagje: Sinds januari ben ik bezig met 'afvallen'. Niet met een dieet maar met gezond eten en veel bewegen. Kan ik dit nu gewoon doordoen, omdat ik erdoor afval?? alvast hartelijk bedankt.
hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap! Het zou goed kunnen dat je langer zwanger bent, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Bij een termijnecho zal dat wel blijken, als je een afspraak hebt staan voor een echo zou ik dat maar zo laten, het wordt dan vanzelf wel duidelijk. Je kunt gewoon doorgaan met bewegen en gezond eten, als je maar zorgt dat je wel genoeg binnenkrijgt. Je kunt de site van het voedingscentrum eens bekijken en dan speciaal het stukje voor zwangeren. Mirjam
Dank je wel voor je antwoord. Heb idd. een afspraak voor een echo, dit is pas op 20 juli. Maar die kleine ongesteldheid was wel precies op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. we zullen het vanzelf wel zien.
hoi, ik denk dat het geen ongesteldheid is geweest, als het maar 1 dag heeft geduurd, dat is wel erg kort. Bel anders toch nog maar een keer met de verloskundige, leg je verhaal uit en vraag of de echo eind juni kan. Als je echt al verder zwanger bent is 20 juli een beetje laat voor de termijnecho. Mirjam
heb vk gebeld en zij vond dat het geen kwaad kon om de echo afspraak te laten staan. Omdat het dan wel duidelijk te zien zou zijn hoe ver ik heen ben.