Ik weet het niet meer

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door marleen3, 6 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een belangrijk vraagje,

Mijn eerste dag van mijn laaste ongesteldheidsdag was 03 mei en en eind mei of begin juni, zou ik ongesteld moeten worden want mijn cyclus is altijd 29 dagen. Maar donderdag 25 mei, heb ik 3e iui gehad, omdat mijn eicel wat later groot werd, is mijn behandeling ook later gebeurd.
    Nou is mijn vraag, sinds begin juni ben ik nog steeds niet ongesteld geworden ik heb vandaag test geprobeerd, maar is negatief uitgekomen.
    Is het zo? dat mijn iui behandeling later werd gebeurd, dat ik ook later ongesteld moet worden? Ik weet het niet meer. :(

Ik hoop op een goeie reactie

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Marleen,

als je IUI later is gebeurd dan anders, moet je ook pas later testen. Je kunt dan pas testen vanaf 14 dagen na de IUI, dus vanaf donderdag. Ik zou op zijn vroegst dus morgen nog eens testen, of tot vrijdag wachten met de test. Het is nu nog te vroeg om een zwangerschap aan te tonen, daarvoor moet een bepaalde hoeveelheid hCG in je urine zitten. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Mirjam

3. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Hoi mirjam,

Bedankt voor je reachtie, ik heb een goeie antwoord van je gekregen.

maar ik heb vandaag gestest, en was negatief, ben ik wel te vroeg met testen?

marleen

4. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Marleen,

Ik zou inderdaad nu nog eens testen, mits je nog niet ongesteld bent geweest. Soms duurt het wat langer voordat de test positief is omdat je iui later was en de innesteling kan soms ook wat later zijn.

Heel veel succes en sterkte deze tijd,

Groetjes,
    Japke

5. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Hoi japke,

Maar jammer, vrijdag werd ik ongesteld.
    Ik had erg veel gehoopt.

Maar ja, je kan er niks aan doen, ik ga weer verder naar de volgende ronde

6. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Marleen,

jammer joh!
    Hoop ook voor je dat de volgende keer zwanger bent!

Mirjam

Deel Deze Pagina