Hallo! Mijn meissie is vandaag 9 maanden! pff wat gaat de tijd toch snel! Ze was de laatste tijd verkouden en wilde de ochtend fles niet meer (de enige fles die ze nog kreeg), ik dacht omdat ze verkouden was... Maar nu het beter met de verkoudheid gaat wil ze hem nog steeds niet! Ik heb van alles geprobeerd..ook de melk koud geven want dat vindt ze meestal lekkerder. Maar helaas.... Nu is ze telkens al vroeg wakker (ca. 06.30) en tja flesje is dan wel lekker makkelijk natuurlijk..maar goed sinds vanmorgen toch maar aan de pap met opvolgmelk. Maar dan eet ze toch minder. ca 100cc melk + nutrix. Ik had cb gebeld om te vragen hoeveel opvolgmelk ze nu nog echt nodig heeft op een dag of dat ik ook over mag op gewone melk. Maar ze heeft tot ca. 1 jaar toch nog echt wel 300cc opvolgmelk nodig. Hmm hoe gaan we dat nu doen? Geef straks bij haar broodje ook maar een bekertje koude opvolgmelk. maar dan zou het denk ik nog niet genoeg zijn... Heeft iemand tips? ervaringen? ze is ook gek op yoghurt en kwark maar hiernaast moet ze volgens cb dus ook nog 300cc opvolgmelk...
Heb je ook al wat anders geprobeerd zoals Pyama papje. Zat net zo met Cecile maar die pyama papje weer ze juist wel heel graag drinken en vooral die biscuits.
Nou geef haar dat gewoon! Krijg ze in ieder geval nog opvolgmelk naar binnen. En waarom zou je het niet geven als ze het juist heel erg lekker vinden. In ieder geval je kunt het eerst proberen toch? Nou succes ermee.
Fenneke wilde met 9 maanden ook geen flesje meer. Ik heb zo`n rietjesbeker van Nuby gekocht en daar de melk uit laten drinken bij haar boterham. Ze kreeg in de morgen ook nog pap dus ze kwam wel aan 300 cc opvolgmelk. Nu krijgt ze gewone melk trouwens.
tja vanmorgen ca. 100cc melk als pap met lepel gegeten en net ca. 75cc koud uit een beker bij het broodje (uit een tuitbeker drinkt ze al goed)...dus we gaan het vandaag niet redden..... om nou weer melk bij het avondeten te geven....