Intens moe ben ik. Niet in beweging te krijgen! Suf, futloos.. bah bah. Klaagmodus weer uit. Fijne avond allemaal.
Daar heb ik het laatste half jaar last van, haha. Gewoon door blijven gaan uiteraard (ik moet ook wel) maar verder gewoon niet vooruit te branden Irritant Ergens rond 16:00 denk ik: oh men, zijn we er nog niet? Ik ben er klaar meeeeeee.
Ik ben met vitamine D begonnen, scheelt echt enorm! Ik denk dat voorjaarsmoeheid een combi is van gebrek aan zon en de opkomst van hooikoorts?
Ik ben daar net een beetje uit aan het komen. Ben mijn vitamientjes weer trouw gaan gebruiken (Vit B-complex, vit D, Magnesium, visolie, ijzer). En ben steeds vroeg gaan slapen. Een paar keer zelfs om half negen al. En na een week of drie-vier voel ik me echt stukken beter.
Vreselijk is dat he! Hier ook de laatste paar weken. En niet alleen ik maar ook mijn moeder heeft er last van Ben zo vreselijk toe aan de zon ....
Ik ben wel echt helemaal klaar met dit weer! De kou, de nattigheid, het krabben smorgens. Fb geeft elke keer van die fijne updates van de voorgaande jaren en toen liep ik al in een hempje rond!! Oh ik mis de zon!
Dacht al dat het aan mij lag.. Er zijn dagen bij dat moet ik mezelf echt een schop onder de kont geven anders gebeurt er niks.. Als ik eenmaal bezig ben gaat het wel
Heel "normaal" in deze tijd. Vit d (met name d3) kan wel eens helpen en gewoon dat het lente word helpt ook! schiet op zon!
Als je last van hooikoorts hebt kan je daar behoorlijk moe van worden. Ik ben in de zomer altijd veel vermoeider dan in de winter, dus helaas zitten de echt energieke tijden er voor mij wel weer op...
Wij zijn sinds een aantal weken overgestapt op de paleo eetmethode. Niet helemaal volledig, maar we eten veel meer groente en geen aardappels, rijst en pasta. De broodinname en zoetigheid is ook flink beperkt en ik merk dat ik niet constant hondsmoe ben. Ik ben trouwens wel toe aan flink wat zonuren.
Dankzij FB zie ik ook een patroon. Ik ben ook moe. Ga het liefst om 20.00 al naar bed en ben bijna apathisch.. veel is te veel. Verandering vab seizoen..het vreet energie.