Gesprek met directeur

Discussie in 'De lounge' gestart door Zomerrr, 23 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.911
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Je zegt dat de klant jou op je zakelijke nummer inmiddels ook meerdere keren gebeld heeft. Heb je of heeft iemand anders hem ook echt gesproken en ging dat normaal of weer dreigend?

Wat betreft wel / niet aangifte doen: overleg is natuurlijk prima, het is fijn om samen naar voor- en nadelen te kijken. Maar onthoud wel dat het uiteindelijk JOUW keuze is om aangifte te doen. Jij bent degene die bedreigd is. Als het voor jou goed voelt om aangifte te doen (of juist niet), doe dan aangifte (of niet). Laat je niet uit 'bedrijfsbelang' onder druk zetten om tegen je eigen gevoel in te gaan.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Fijn dat het is opgelost en je baas het zo heeft opgepakt. Je baas moet nog wel de klant bellen en alles op zich nemen, hij is eindverantwoordelijk. Dat is nu eenmaal zijn taak en zo voel jij je ook weer veilig.

3. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Ow wauw! heb ik me toch even goed vergist in jouw directeur zeg!
    Daar kunnen dan inderdaad heel veel directeuren van leren!
    En ik denk ook dat het fijn is om te weten dat als er dus weer iets gebeurt dat je dus wel gewoon naar je directeur kan gaan.

Ik denk dat het belangrijk is dat jij je veilig voelt op je werk en je daar eventueel ook je aangifte vanaf laat hangen. verder zou ik niet van je directeur vragen de klant te bellen maar van de collega. Eigen fouten oplossen.

4. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Als de klant jou op je vaste nummer gebeld heeft kan hij ook zo je adres gegevens vinden; lijkt mij niet fijn als hij ineens aan de deur komt.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het was volgens mij haar privé mobiel, want ze had het over het abonnement afkopen. Daarbij kan je met een vast nummer zelf kiezen of je in het telefoonboek komt of niet.

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Volgens mij zijn ze best bereid om je nummer te veranderen zonder het hele abbonement te hoeven afkopen wanneer er aangifte is gedaan. Maar wat een nare situatie..

7. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Wat goed opgepakt van jouw directeur. Ik vind het ook ver over de grens gaan van toelaatbaar gedrag van je collega. Wat fijn dat hij dat zo duidelijk onderstreept.

Wel heftig met zo'n klant. Hopelijk gaat dit snel veranderen.

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Dat is gelukkig niet het geval.
    Hij heeft mij gebeld op mijn 06 nummer.

Deel Deze Pagina