hoe vaak sport jij? Ik neem me regelmatig voor om vaker te gaan hardlopen maar meestal komt het er niet van ... hoe vaak sport jij? wat doe je en waarom?
4/5 keer in de week. 80% van de tijd krachttraining en de rest cardio. Alles in de sportschool. Gemiddeld een uur tot anderhalf per keer. Ik wil m'n vetpercentage maar beneden hebben, strakker worden en meer spieren ontwikkelen. Oh en verder elke dag heen en weer naar school fietsen. Is ook zeker 6 km heen en terug.
Echt sporten momenteel 2x per week dat bestaat uit 2x hardlopen en daarna/daarvoor nog wat oefeningen zoals squats.. En ik werk elke vrijdagnacht in een distributie centrum. Dat is eigenlijk lichamelijk zulk zwaar werk dat het ook als sporten gezien kan worden 😂
4 x per week altijd. 3x kracht en 1x cardio. Helaas moet ik dat laatste even een maand op een lager pitje zetten ivm gezondheid. Maar gelukkig vind ik kracht leuker om te doen haha
Ik ben geloof ik een beetje een sport-aholic Het is natuurlijk deels mijn beroep (danser) dus ik sport sowieso al bijna elke dag van de week. Daarnaast ga ik ook nog 3 à 4 keer per week zo'n 5 à 7 kilometer lopen, volg ik eens per week nog een groepsles zoals bbb of zumba en probeer ik eens per week nog een uurtje krachttraining te doen. Dit was natuurlijk het schema voor baby nummer drie, voorlopig nog niet zo veel als van te voren. Nu drie keer per week mijn kilometers lopen en drie keer per week zelf weer dansles volgen om terug in vorm te geraken.
Of twee, of drie keer per week, ik heb maar op twee keer gestemd. Zit op voetbal, één keer trainen per week en regelmatig een wedstrijd. En daarnaast klimmen (in zo'n hal). Daarnaast dagelijks wandelen met de hond, gemiddeld een uur per dag denk ik. (De rest doet m'n man 😛. Helaas woon ik niet dicht bij mijn werk, dus kan niet fietsen
Nooit. Wel om de dag wat oefeningetjes thuis (squats enzo) maar dat tel ik niet echt mee. Heb een prachtig lichaam van mezelf. iets met goede genen ofzo
flinke sporters allemaal! vinden jullie het ook echt leuk/lekker... ik ben dus zelf niet zo'n sporter en moet me er altijd heel erg toe zetten... hier is het dus eerder 1-2 x per maand... maar dat moet beter! ... ik wandel overigens wel heel veel en beweeg wel zat ik ben dus ook wel benieuwd naar de niet sporters. waarom niet?
Ik hou beslist niet van het sporten om het sporten, dus fitness of hardlopen is absoluut niet aan me besteed! Maar voetbal is gewoon heel erg leuk. En klimmen ook dus dat is niet moeilijk vol te houden ofzo. Wielrennen vond ik ook leuk (met lekker weer) maar dat gaat niet met hond, dan ga ik dus liever wandelen.
Ik zit bij een zwemvereniging en ga minimaal 1 avond per week, die hebben we zo ingepland dat manlief thuis is voor onze dochter (training van driekwartier). De andere 3 avonden dat het training is, hangt af van m'n man z'n werkrooster. Vaak red ik 2 avonden per week ook wel. Zou wel vaker willen gaan, maar lukt helaas niet ivm ons bedrijf.
Ik sport nooit, echt al jaren niet meer. Vroeger wel veel gesport (rond de 20 uur per week) maar ik heb er geen tijd meer voor (werk op verschillende tijden, dus moeilijk in te plannen) maar ook geen zin en puf voor. Nu doe ik "zwaar" lichamelijk werk, dus beweeg wel genoeg en als ontspanning dans en zumba ik, maar dat is dus niet op een vaste dag of zo, meer als ik zin heb.
Nooit op het moment. Ik moet zoveel mogelijk rust houden van de gynaecoloog, als het even kan neem ik de lift.
nee ik verplicht mezelf omdat ik normaal in bikini naar het zwembad wil zonder mij onzeker te voelen 😅 Vorige week voor het eerst in m'n leven 2km aan 1 stuk kunnen hardlopen.. Dat motiveert mij wel moet ik zeggen!
3x per week; 1x zwemmen, 2x crosstrainer en grondoefeningen. Ik ben een jaar geleden begonnen met frisse tegenzin maar inmiddels krijg ik er een kick van en vind ik het steeds lekkerder om te doen. Ook erg fijn als je resultaat gaat zien en voelen.
3x per week yoga of pilates. Wil vanaf deze week wat krachttraining gaan starten, maar dat dan thuis met kettlebell denk ik. Vind ij niks aan maar het zal wel een mooi effect hebben, dus een paar keer een kwartiertje sjouwen dan maar.
Ik 2a3 keer sporten in de sportschool en verder veel beweging rondom huis. En baan in de zorg. Ik doe wat krachttraining en cardioloog en 1x per week een les. Straks met wat warmer weer loop ik ook graag hard. Heb sinds jan mijn mind omgezet en tot nu toe houd ik het goed vol. Krijg er ook steeds meer plezier in. Voorheen sports 1x per wk met geluk.
Ik vind echt geen zak aan sporten. Nooit gedaan ook. Niet nodig ook want ik heb eerder ondergewicht dan over maar ik sport wel 2 keer per week. Omdat het gezond is en goed voor mijn rug en spieren. Nu vind ik het altijd prima als ik er ben en top als ik ben geweest maar m'n hobby zal het nooit worden..