gesprongen adertje oog na heel hard huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shampoo, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shampoo

shampoo Bekend lid

6 sep 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Altijd rond een uur of 20.00 heeft onze meid haar huiluurtje(s). Meestal houd ik haar dan lekker bij me en lopen we wat door de kamer heen. Dan wordt ze rustig en valt op mijn arm in slaap. Gisteren was ze ook weer heel hard aan het huilen en ze lag bij mijn man op zijn buik. Maar het huilen werd op een gegeven moment krijsen. Het leek wel of ze er even in bleef ofzo. Heel eng. Toen stond mijn man snel op om te wandelen en werd ze weer rustig. Maar toen zag ik dat haar linkeroogje helemaal rood was. Er was een klein adertje gesprongen! Ik voel me nu zo rot. Hoop niet dat het kwaad kan. Ben er wel van geschrokken. Dat ze zich zo op kan winden en kan gaan krijsen dat er gewoon een adertje van springt...

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

niet al te druk over maken hoor, dat kan gebeuren, is hier ook wel eens gebeurd, erg he? als ze zo ontroostbaar zijn, het enige dat je als mammie wil is je kindje sussen en als dat niet lukt is dat frustrerend, zo'n geknapt adertje kan geen kwaad in ieder geval, mijn moppie had het toen ze in het zkh lag, daar heeft ze veel gehuild :(

Deel Deze Pagina