hoi meiden, Ik vroeg mij af, wanneer je met een baby mag gaan zwemmen? Mijn kleine man is nu over de 2 maanden, en hij heeft ze eerste prikjes ook al gehad. Wie weet het andwoord op mijn vraag? Alvast bedankt. Groetjes Dani en Quinten
hier kan je al babyzwemmen met je kindje vanaf 12 weken.Misschien dat er bij jouw zwembad ook babyzwemmen word gegeven?
Wij zijn gaan babyzwemmen toen Julie 5,5 maand was, maar volgens mij kan het ook wel eerder. Per zwembad zijn hier ook verschillende leeftijden voor. Persoonlijk vond ik Juul met 5,5 maand nog klein genoeg... het moet ook wel leuk voor je kindje zijn vind ik. Inmiddels heeft ze de grootste lol in het water, en heeft ze zelfs al haar eerste "zwemdiploma" Teddybeer Brons gehaald
Zijn de eerste keer geweest met 10 weken - ze had toen idd haar eerste prikjes gehad... Niet te lang, een 20-tal minuten (afhankelijk hoe warm het water is). En na de plonspartij een lekker warm flesje om goed terug op temperatuur te komen. Volgende week een WE Landal geboekt om met de kleine te gaan ploeteren; kijk er nu al naar uit!!