Dames, Lang bezig of kort bezig, toch hoop ik dat wij deze week/volgende week toch nog een verlaat sinterklaas cadeau krijgen, door middel van een positieve test! Ik voel mezelf deze maand totaal NIET zwanger, geen pijnlijke borsten die ik normaal na mijn eisprong wel altijd heb gehad! Geen steekjes, geen rugpijn niets..... Wij wachten in spanning af, tot volgende week vrijdag. Maandag moet ik ongi worden, zoniet dan pas vrijdag testen.. Is hij dan positief, dan krijgen mijn ouders toch nog een verlaat sinterklaas cadeautje..
Haha, nee ik wacht op een verlaat sinterklaas cadeau! Hij schijnt toch morgen in NL te blijven i.v.m. de drukte Maandag verwacht ik mn menstruatie ( liever niet natuurlijk ) als ik dan vrijdags nog niet ongi ben, dan test ik. Dus word een verlaat sint cadeau
Yes, erg spannend! Voel nu wel af en toe wat meer steekjes en krampjes, maar dat had ik vorige maand ook voor de NOD en werd toen ook ongi, dus het zegt weer niets jammer haha! Nu maar hopen dat ik volgende week een posi test heb