Hallo allemaal, Even een vraag. Onze dochter krijgt sinds vandaag een papfles savonds, ze is 5,5 maand oud. We gebruiken de papfles van difrax. Op zich goede fles maar ze had haar fles in 3 minuten leeg. Ze heeft zich totaal niet verslikt maar het ging wel erg snel. Ben alleen bang dat het bij een andere speen te snel verstopt raakt en daarbij past de hoeveelheid melk en pap ook niet in een gewone difrax fles. Wat is jullie ervaring? Liefs kim
Ik heb ook de xl papfles van difrax en mijn zoontje vind m niks. Hij verslikt zich er helemaal in en drinkt alleen uit de Large flesspeen of de 1-2-3 flesspeen. Hier kan ook gewoon pap door dus die papfles ligt er voor niks. Ik ga anders die papspeen vervangen door de 1-2-3 flesspeen dan kan ik die fles alsnog gebruiken.
Misschien moet je toch eens een kleinere speen proberen? Als deze te snel gaat, zou de andere speen toch beter moeten gaan? Of je kan proberen om de speen een harder op de fles te draaien, soms helpt dat ook
Mijn zoon van 9 maanden drinkt zijn pap uit de M speen van difrax. Mijn oudste zoon dronk uit de L speen zijn pap en de meiden ook uit de M speen.
Ja ik heb hier een l speen liggen, probleem is alleen dat de hoeveelheid pap die we geven niet in de gewone difrax fles past. Omdat het te veel cc is.
De gewone difrax fles is 250 ml.Dus je geeft meer dan 250 ml pap? Of bedoel je met de gewone difrax fles die van 170 ml?
Onze zoon van bijna 9 maanden krijgt 's avonds ook pap uit de papfles van Difrax. Gaat ook snel maar hij heeft er geen last van. Ik maak het gewoon wat dikker zodat het er niet uit zichzelf uit loopt, daardoor moet hij het er wel gewoon uitzuigen en kan hij het dus toch op z'n eigen tempo doen. Van een kleinere speen raakt hij ook gewoon gefrustreerd en raken bij ons sneller verstopt. Allemaal met veel gekrijs als gevolg Ik zou zeggen, als ze er geen last van heeft dan is het prima toch? En anders kan je inderdaad een speen met kleinere opening proberen op de papfles.
Vandaag onze dochter voor het eerst pap uit de fles gegeven. Het ging erin 'als pap'! 1-2-3 speen van difrax (op dr Brown fles) gebruikt en gekeken welke stand het beste ging. Bij stand 2 kon ze lekker drinken maar ging het niet te snel.