Ik heb hier menigmaal gelezen dat mensen opzoek waren naar roze hydrofiel luiers. Ze hebben ze nu bij de Wibra! Er zitten er 3 in: 1 donkerroze, 1 lichtroze en 1 wit met een soort van bloemetje. Ze kosten 3 euro per setje van 3. Ze hebben ze trouwens ook in het blauw, grijs, wit met autoprint.
Ik heb gisteren 3 pakjes van die blauwe gekocht En ook nog: 2 truitjes (2 euro per stuk), een boxpakje (2 euro), een cd met speeldoosmuziekjes (2,50 euro), 3 hydrofielwashandjes (1 euro) en 5 spuugdoekjes (1 euro). Spotgoedkoop dus 8) Ik wilde alleen ook nog een slaapzakje, maar die waren al uitverkocht. Terwijl ik om 3 uur kwam, en de verkoop om 9 uur was gestart. De verkoopster zei dat het een gekkenhuis was geweest die dag.
Ze hebben nu echt heel veel leuk babyspul te koop! Ik had ook nog een aankleedkussenhoes gekocht. Ze hebben ook een boxkleed/speelkleed voor maar 5 euro. Die washandjes had ik niet gezien, morgen maar ff opnieuw kijken.
ik wist dat niet eens, wij krijgen hier altijd heel laat folders, het was wel heel druk bij de winbra toen ik langs fietste
Wat een massahysterie was het hier zeg! Ik was expres heel vroeg gegaan, kon alles pakken wat ik nodig had. Reserve boxkleed, slaapzak, hydrofiel luiers en washandjes en nog wat kleertjes.. Liep nog even met mn mandje door de winkel te struinen en toen brak het los.. stonden echt allemaal wilde vrouwen in die bakken te graaien, erg grappig!
Hier waren de slaapzakken in maat 110 al weg, Maar 90 en 70 waren er nog ruim. Verder had ik geen babyspul nodig, Maar toen Isabella nog in de buik zat hadden ze deze aanbiedingen ook al. Gelukkig doen ze dit ieder jaar wel twee keer. Maar ik ga de volgende keer ook al om 9 uur.
Toen ik dit las ben ik gelijk met mijn dochter naar de wibra gefietst hahahah,. wij hadden de folder niet gekregen dus wist het ook niet,.maar heb de dingentjes die ik hebben wilde mooi meegenomen toch? lekker goedkoop!
Ik ben echt geen merkenfreak, maar zag wel dat de blauw/grijze hydrofiele luiers al aan het rafelen waren aan de zijkant en het stiksel laat al los, na het wassen.... Jammer. Toch maar Hema dan.
Ik heb ook gekeken, maar vind het jammer dat het zo typisch jongen/meisje is.... Lastig als je nog niet weet wat je gaat krijgen.