gestalkt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 4 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

nou mensen het ziet er naar uit dat ik ook hier lastig gevallen word
    nu ik zwanger ben
    door mijn eigen moeder notabene
    ik heb nu al ongeveer 1 jaar geen contact meer met haar omdat ze o.a samenwoont met mijn ex
    zich niet normaal gedraagt
    liegt enz enz
    op mijn weblog werd ik al lastig gevallen door haar vandaar dat deze nu prive is
    en nu gisteren is er ingelogd met mijn eigen naam en ook mijn ww die ze waarschijnlijk verkregen heeft door een neiuwe aan te vragen want ik kon er met mijn ww niet meer in
    heeft ze een bericht neergezet waarin ze mij voor leugenaar zet ze tekend dan wel met geraldine maar ik weet dat dit gerrie moet zijn
    ze is ziek spoort totaal niet en ik ben het nu zat
    dit moet afgelopen zijn
    maar eerst sluit ik het hier met jullie af
    ik had hier graag nog effe willen blijven maar door dat loeder word mij geen andere keus gelaten
    misshcien hebben jullie mazzel en laat ze jullie haar ware aard hier ook zien zo dom is ze dan ook wel weer

2. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Hai ,
    wat vreselijk allemaal zeg! Begrijp ik nou goed dat je moeder een relatie heeft met jou ex? dat is pas bizar zeg ik zou dat nooit doen bij mijn dochter maar goed.
    Laat je niet op je kop zitten en blijf gewoon lekker op dit forum, als zij zich aanmeld dan reageer je er niet op hoe moeilijk dat ook is . Waarschuw iedereen zoals je nu doet .
    Als je weg blijft lopen voor haar heeft ze haar zin en die moet je haar nou net niet gunnen.
    Ik kan er natuurlijk niet over oordelen maar probeer je alleen een tip te geven, laat haar niet je leven beinvloeden en blijf hier gewoon lekker geeft ook wat afleiding.
    Sterkte

liefs Jet

3. Niet meer actief

ja jet dat is wel zo heb zitten denken om onder een andere naam te doen of zo want wil het liefste wel blijven natuurlijk maar ik wil ook niet datz e mijn leven kan volgen

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Je kunt bij de moderator om een andere naam vragen hoor. Ik heb dat ook gedaan omdat er iemand meelas. En dan komt ze er toch ook niet gelijk achter dat jij het bent? Leuk, zo'n moeder trouwens.

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Een nieuw wachtwoord kan ze toch niet aanvragen? Dat wordt toch naar je emailadres gestuurd die je bij aanmelding hebt opgegegeven :(

6. Niet meer actief

ja dat zou je zeggen he maar tis er toch gelukt ik had gewoon een ww van die door hier was aangemaakt had hem niet veranderd dus het was niet door mij zelf verzonnen ben gewoon gekraakt ofzo maar ik zal eens vragen wat de mogelijkheden zijn voor een andere naam
    tnx voor de tip

7. als hier wilt blijven,ga toch onder een andere naam :p
    gewoon doen,en niet op haar reageren heeft ze er ook geen lol aan ;)

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    1 ding begrijp ik niet. Als ik naar de gebruikerslijst kijk (ja inderdaad ik ben nieuwsgierig) zie ik wel een paar geraldines erop staan, maar geen een die jou van iets beschuldigd. In welk topic is dat dan gebeurd?

9. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Stuur even een pb-tje naar een moderator. Ze kunnen wel wat voor je regelen, hoor. Weet ik zeker. Het zou echt jammer zijn als je hierdoor weg zou moeten. Succes!

10. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Van je moeder moet je het hebben :(

Ik hoop dat de moderators je kunnen helpen.. Zou toch stom zijn als ze je hier gewoon kon weg jagen

11. Niet meer actief

tis zomaar een verzonnen naam ik geloof niet dat er hier een geraldine is die zoiets over mij kan zeggen wat er gezegd is
    maar het was mijn avavtar mijn banner en mijn naam die als berichtgever stond er stond alleen groetjes geraldine onder
    het bericht is ook heel snel verwijderd door diegene die het heeft gedaan
    omdat ik eht er nu niet meer bij laat zitten
    en ja weet zeker dat het mijn moeder is

12. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Aan de ene kant ben ik ook bang dat de ex van mijn man en haar familie mij zo op deze site vinden en mee kunnen lezen, dat mens is echt ziek en gestoord. Maar aan de andere kant dan kanik helemaal niets meer en ik wil niet meer dat zij of haar familie enige invloed hebben over wat ik wel of niet kan doen het is mijn leven en wil die niet meer laten beinvloeden. Mijn gebruikers naam is een afkorting van mijn echte naam.
    ik let wel op wat voor persoonlijke dingen ik hier schrijf zoals de namen van mijn kinderen even googlen en je hebt mijn berichtjes snap je. Vind ik soms wel jammer want ik ben trots op mijn jongens.
    Ik bedoel alleen maar laat je niet gek maken hoor en laat je moeder lekker in haar vet gaar smoren ga er vooral niet op in want het beheerst zo alleen maar je leven en je bent net zwanger dus maak je niet te druk.

liefs
    Jet

13. Niet meer actief

nou probeer het zo verder zou dit allemaal evrwijderd kunnen worden

14. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Wat een vaag verhaal......

:rolleyes: dat het mogelijk is.

15. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Inderdaad vaag....

16. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Bij dit forum moet je zelf een wachtwoord verzinnen als ik het goed heb...

p.s. Zou je dat berichtje in het zwangerschapsforum van augustus niet ff kunnen wijzigen? Vind het ronduit asociaal hoe je daar zit te schelden, denk niet dat de rest van het forum ook maar iets te maken heeft met wat er allemaal gaande schijnt te zijn.. :rolleyes:

17. Niet meer actief

ja als ik dat kon doen dan had ik dat al gedaan maar dat kan helaas niet dat zal een modje moeten doen
    en misschien wel ja aso maar als jij het hele jaar al lastig gevallen word door iemand draai jij ook een keer door maar goed bedankt voor je begrip he

18. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    @ woepie -> kan je dat bericht waar jullie het over hebben niet wijzigen? Bij mij staat bij elk bericht een knopje met wijzig.. dan kun je de scheldwoorden weghalen als je wilt..

In ieder geval veel succes met je moeder verder.. Ik hoop dat ze je met rust gaat laten voortaan

19. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

mmmm vaag verhaal...

Je kan een bericht maar wijzigen tot een uur na plaatsing. Een mod zal het dus idd moeten verwijderen of aanpassen.

20. Niet meer actief

van mij mag het gesloten worden nu ik ben er klaar mee heb een andere naam nu en vind het allemaal wel gezegend

Deel Deze Pagina