Wie weet er winkels (m.n. in het noorden) waar je leuke positiespijkerbroeken kan kopen die lekker lang zijn? Heb zelf altijd lengtemaat 34/36. Heb net Noppies broeken gekocht, maar dat was hoogwater. (net niet hoog genoeg om leuk te staan....) groetjes Femke
Bij Miss etam ( als ik het goed schrijft hoor) heb je daar al gekeken? Heb daar ook een broek gekocht alleen de pijpen zijn voor mij veelste lang
ik heb ook de meeste kleding bij miss etam gehaald ben zelf 1.86m en kon daar altijd goed slagen. succes. groetjes labmuisje
H&M in Groningen heeft ook leuke broeken, ben zelf 1.83m lang.. geen probleem daar. En miss etam.. ook altijd goed. Succes!
Ik kon met mijn lengte bij Miss Etam juist niet slagen. Bij speciaalzaken heb ik alles gekocht (wel duurder, maar past altijd goed en je wordt heel goed geadviseerd). Daar hebben ze merken als Mama Licious, Queen Mum enzo. En anders bestellen via Internet. Gr. Suusje
Ik ben zelf ook aan de lengte en bij Missetam was er niets voor mij. Ik ben bij zeilifestyle geweest in Heerenveen en daar hadden ze wel lange lange broeken. En anders mischien een rokje ? Hier een linkje van de winkel (hoop dat dat mag en geen reclame is) Ze zijn alleen wel ontzettend duur ! http://www.zeilifestyle.nl/
Bij H&M. Als ze geen positieafdeling hebben kun je ze ook online bestellen. Ik ben zelf 1.84 en heb dezelfde lengtemaat. Bij mij passen ze goed. Bij Miss Etam zijn ze ook vrij lang trouwens.
Heb even op de site van die zaak in Heerenveen gekeken. leuke kleren zeg! Ga daar zeker een keer shoppen. Morgen ben ik vrij en ga maar eens even naar de Voortreek (is een nieuwe zaak toch?) en de Miss Etam. En dinsdag de eerste echo! Spannend.
Vandaag bij Katootje in Leeuwarden geweest. Heb daar een hele mooie goed lange spijkerbroek gekocht. Ben er helemaal blij mee. Zit nu lekker in mijn nieuwe huisbroek op de bank. Geslaagde middag dus.