Harde Buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dora, 4 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi,

Ik lees geregeld over "harde buiken"
    kan iemand mij vertellen wat dit exact is, hoe dit aanvoelt, wat je ertegen kan doen en hoe dit ontstaat? :-s :(:

Dank je wel alvast!

2. Mootje1985

Mootje1985 Actief lid

24 mei 2006
    360
    0
    0
    Geen
    Nijverdal
    Als ik harde buiken heb doet het ook goed zeer maar dat is volgens mij bij iedereen weer anders! Vaak is dit ook een teken dat je het wat rustiger aan moet doen! Je baarmoeder spant dan samen! (wordt mij altijd verteld!)
    Dus als je harde buiken hebt kun je misschien het best (als je het kunt) even gaan liggen en rustig aan doen!
    S6 er mee!

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dit is wat brigitte, de vk, mij vertelde nadat ik een vraag had gesteld over harde buiken (op het forum stel je vraag aan de vk) Hier heb je vast wat aan!

Een harde buik is altijd een teken van even rustig aan doen. Soms wil dat alleen zeggen dat je even gaat verzitten of stil moet staan en bij sommige mensen, die er veel last van hebben, dat ze een aanpassing moeten doen wat betreft je dagelijkse bezigheden. Luister goed naar je lichaam, da's belangrijk. Maar verder zijn harde buiken dus heel normaal. Dat is allemaal oefenen van de baarmoeder en de een heeft er nu eenmaal meer last van dan de ander. Van een warme douche of een warm bad of kruik ontspant de buik vaak.

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Het voelt aan alsof je echt letterlijk een harde bal in je buik hebt zitten, net of je buik helemaal samenspant.
    Als je dan je buik gaat voelen merk je ook dat ie keihard is en het is ook niet prettig om eraan te zitten.

Deel Deze Pagina